torstai 5. heinäkuuta 2012

Avautuminen.



Pieni tauko bloggaamisessa. Huh, saanu olla pääkolmantena jalkana juoksemassa joka paikaan. Töihin, lenkille, salille... Joka paikkaan. Yhtä-äkkiä alkaa tuntumaan, että vuorokaudessa alkaa tunnit loppumaan kesken.. Ei hyvä, ei hyvä ollenkaan :D

Tänään (tai oikeastaan eilen klo on jo yli 00.00 :D) Olin salilla tekemässä jalka treeniä. Ihan hullun hommaa! Mä olin yltäpäältä aivan hiestä märkänä. En edes oikeasti muista milloin olisi ollu NIIN kuuma. Mulla oli koko selkä AIVAN_MÄRKÄ. Niin oli myös koko rinnus AIVAN_MÄRKÄ. Ja päästä vaan tippui hiki, niinkuin olisin suoraan suihkusta tullut. Onneksi osasin "psyykata" itseni siihen tilaan, että en välittänyt muiden tuijotuksista vaan keskityin 110% siihen mitä tein. Vatsalihaksia vihaan tehdä. Olen vihannut niiden tekoa aina. Niin kauan kun muistan, mutta nyt tänään uutenatulokkaana tähän "vihauslistaan" sain lisätä pohkeiden vahvistaminen laitteessa... VOI #"¤?#%¤=# kun se tuntu inhottavalta. Helppo liike, mutta todella inhottavan tuntuinen. Ah, vihaan sitä!

Niin ja mulla on tosi,tosi TOSI kipeet kädet maanantain treeneistä. Nyt ehkä alkaa olemaan pikkusen inhimillisemmät, mutta siltikin vielä tosi herkkänä.

NIIN ja ennen kaikkea tää syöminen... josta tulikin mieleen, että taas rahkapurkin ääreen ---->

Siis voitteko tietää mitään ärsyttävämpää kuin syöminen silloin kun ei ole yhtään nälkä?!?! Ei juma#¤% se on hirveetä. Voin kertoa, että tällähetkellä mulla tulee kaikki ruoka korvista ulos ja silti pitäis jotain napaan tunkea, että lihakset pysyisivät kehossa, eikä lähtisi pois.... No "kauneudenvuoksi" on kärsittävä?!?! Vai hyvinvointiako tämän pitäisi olla? :D
Namnamnamnammm... nyt sitten mässytän tässä Prismasta ostettua jotain S-rahkaa.. ei siis Ehrmannia vaan sitä toista. Nimeä en nyt muista, mutta voin kertoa, sen tänään vielä, kun viimisen kerran sitä suuhuni lusikoin. Mutta siis asian POINTTI oli, että YYYYYYÖKKKK. Vaikka tää on pehmeempi maku kuin Ehrmannissa, mutta ei uppoa, niin ei uppoa!

Mitäs muuta valitettavaa mä vielä keksin? Ainiin ja nyt on persekin sitten vielä kipeä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti