maanantai 23. heinäkuuta 2012

Aamupala ja muita mietteitä

No niin, nyt voin sanoa, että olen kokonaan toipunut vkl. Tänään olis voinu lähteä lenkillekin, mutta tuli töitä, niin en sitten kerennyt! Tiedän, että toi "en kerennyt" on maailman huonoin tekosyy urheiluun, mutta pakko oli nukkua, kun oli niin kauheesti kertynyt taas univelkaa. Jaksaa sitten painaa kevyet 14h töissä! Oon miettiny sitäkin, että oikeesti nää mun työt haittaa tätä urheilua aika pahasti. Jos olis edes sellanen normi 8-16 eli 8h vuoro, niin pystyis vähän paremmin treenamaan. Mut tää kyl nyt sotkee ikävästi, vaikka oon yrittäny saada järjestettyy työt ja treenit yhteen. Okei, se mikä edelleenkin soitkee entisestään tätä yhtälöä niin on se alkoholi. Ehkä luovun siitä ensin :D

Tänään aloitin kuitenkin aamiaisen herkullisesti mun "lempiruoalla" tai oikeastaan lempiherkku tää enemmänkin on kuin ruoka nimittäin :




On muuten taivallisen hyvää! Avokadoa ja katkarapuja! Voisin elää pelkästään tällä!! <3

Sitten keksin tälläsen kivan idean, eli paistoin kananmunia paprikan sisään. Näitä soin 3kpl. Namnamnam! Kiva idea, kokeilkaahan ;)


Äh, miten tulikin noin huonot kuvat?! Puhelimessa näytti vielä ihan hyviltä, kun katoin, mutta tänne, ku laitoin niin näuttää ihan kauheelta?! Pitäis varmaan ostaa sellanen kunnon kamera niin sais kunnollisia kuvia? :D

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti