perjantai 6. heinäkuuta 2012

WHERE IS MUSCLES ?

Taas mä alotan päivittelemisen sillä, kun ulkona on niin ihana ilma ja itse joudun olemaan sisällä... Ihmettelinkin, miksi salilla oli tänään niin vähän ihmisiä :)

Tänään treenattiin hauista ja ojentajia. Mun suurin ongelma liikkeissä on, että olkapäät nousee korviin saakka. Miten ihmeessä saisin ne pysymään alhaalla? Täytyy alkaa oikeen urakalla keskittymään niihin.... 
NIIN ja mä olen LUULLUT, että mulla on kohtuullisen hyvät lihakset, mutta EI TODELLAKAAN ole. Nyt ollaan käyty paljon eri lihaksia läpi ja tyrmäys on ollut suuri! Missä mun kaikki lihakset on?!? Mähän on melkeen kuin riisitikku lihaksien suhteen. Ei luoja, tähän on tultava muutos! 

Onkohan mulla vaihdevuodet menossa, kun mun mieliala vaihtelee näin paljon? Eilen olin tosi innoissani ja kivaa oli treenata ja kaikkee... yrititin teitäkin saada liikkumaan ja urheilemaan mun hienoilla ajatuksilla ja tällä hetkellä musta tuntuu, että tarviin ite niitä ohjeita eniten. Hyvä treeni, mutta jotenki jäi tosi pa*ka maku suuhun. En tiedä johtuku se musta vai valmentajasta. Se jää meinaan tänään lomalle, en niin en tiedä oliko sillä vähän hermot kireellä vai eikö meillä kemiat synkkaa oikeen. Tykkään sen tyylistä, mutta en halua, että se "pakolla" mua treenaa ja että ne treenit on "vähän sinnepäin". Oon tosi tarkka siitä, koska maksan niistä tunneista kuitenkin ihan kiitettävästi. Mua edelleen houkuttas TODELLA paljon lähteä Lahteen treenaamaan Samuli Kautajoen kanssa. Ärsyttää vaan aivan suunnattomasti, kun se on niin kauakana. Ollaan puhuttu puhelimessa pariin otteeseen ja hän vaikutti oikein motivoituneelta valmentajalta... Enkä mä jossakin vaiheessa kokeilen vielä Samulin palveluita :D SIIS PT tunteja! :D Mutta jos joku haluaa samoja asioita kuin minä täällä blogissa ja asuu Lahdessa tai edes sen lähettyvillä, niin suosittelen lämpimästi kääntyvän hänen puoleen. Siinä vasta motivoitunut kaveri onkin! Enkä nyt tarkoita, että nykyisessä vielä jotain vikaa olisi ollut... Jotenkin vaan tuntuu, että henkisesti meidän välissä on jokin "clickki", mutta se selvii ajallaan.

Löysin muuten aivan tajuttoman hyvän palautusjuoman jota kannattaa ehdottomasti testata. Tää oli ihan taivaallista!


Joten kannattaa testata jos vaan jostain käsiinne saatte treenin jälkeen. Namnamanm!!! :) Tää oli kans ihan hyvää, mutta kyllä toi Muscle milk voitti mennen tullen :)

Tätä mä siis testasin tänään, mutta ei kyllä ollut niin hyvää. Melkeenpä kadutti, kun en ostanut tota suklaajuomaa :)

JA näillä mun elämä kostuu aika pitkälti :D Jokapäiväisessä käytössä 



Aurinkoista päivää kaikille!
PS. Huomenna meillä on Tuparit ja odotan jo ihan innoissani niitä!!! :)
-Fitness

2 kommenttia:

  1. Onpa ihana blogi :-D Jotenkin niin raikas ja tavallaan kannustava...

    Itse olen haaveillut kunnon lihaksista vaikka kuinka kauan, mutta suoraan sanottuna en ole uskaltanut lähteä yrittämään. Tätä lueskellessani alkoi takaraivossa kyteä sellainen pieni "entä jos..." -tuntemus :D

    VastaaPoista
  2. Voi, kun kiva kuulla! :) Joo toi on kyl kova ja pitkätie, kun haluaa lähteä lihasta hankkimaan, mutta kun vaan pysyy päätöksessa niin kyllä se kannattaa! Mäki oon kauan miettiny et halausin (ja joskus aikoinaan ollut ihan hyvässä kunnossa, mutta en kuitenkaan mikään "lihaskimppu") niin nyt sitten päätin, että lähden niitä lihaksia "kunnolla" tavoittelemaan. Katsotaan nyt miten käy. Toivottavasti hyvin!

    Tsemppiä sullekin! Suosittelen lämpimästi jos on samanlainen tunne, niin salille vaan ja rautaa nostelemaan! :) Hiljaa hyvä tulee ;)

    VastaaPoista