sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Selkämakkarat

"Hei, kuuleeks mua kukaan, vai oonks mä yksin... mä tulin tänne huutelee, kai joku mua kuuntelee?"

Mun aihe liittyy tänään niinkin ihanaan asiaan, kuin selkämakkarat! Kaikki tietää ne ihanat selässä lillulvat makkarat! HYI HELVETTI. Se on kaikkea muuta kuin kaunista. Mutta mun kysymys kuuluukin tänään, että miten ihmeessä niistä oikeasti päästään eroon?!?

Mulla on joskus ollu kunnon sixback selässä ja osa niistä "selkämakkaroista" on vaan kuihtunut pois, kun on treennannut ja liikkunut. Nyt kuitenkin edelleen, tuntuu, että sielä selässä jotain makkaraa on ja haluisin niistä visusti ja pikaisesti eroon. Lopullisesti. Miten ihmeessä tää laardi edes siirtyy selkään?!

Musta tuntuu muutenkin, että tää laihdutus on joku ikuisuus projekti. Joo olen mä paljon laihtunut lähtötilanteesta ja en edes viimekesänä ollut näin hoikassa kunnossa... huomaan sen vaatteista, kun viimekesäset vaatteet jotka mulla oli ei mahtunut kunnolla päälle. Nyt kyllä istuu, mutta silti tuntuu, että mulla on tekemistä vielä ihan liiaksi. Kun haaveilee unelmakroppaa joka on kiinteä ja lihaksikas ja tilanne on, että massaa löytyy vielä, vaikka muille jakaa, ei se mieltä ihan hirveesti nostata. Välillä sitä miettii, että miksi ihmeessä sitä jaksaisi treenata, kun tuntuu, että edistyminen on niin vaikeeta. Välillä taas pohtii sitä, että miten on edes päästänyt itsensä tähän kuntoon. No luojan kiitos suunta on muuttunut ja eteenpäin ollaan menossa, vaikka hidasta tää laardin sulattelu on. Onneks näistä ajoista ollaan selvitty kunnialla eteenpäin. Ja niinhän se vanha sananlasku sanoo, että pohjalta ei ole, kuin yksisuunta eteenpäin :D

http://www.youtube.com/watch?v=zZzchEcTxqc

Jotain siis on tapahtunut noistakin ajoista. Kaikkeen sitä ihminen lähteekin mukaan. Sen verran linkkiä kommentoidakseni, että toi oli mun ihan ensimmäinen lähetys ikinä ja olin aivan totaallisen jäässä, niinku tosta videosta voi päätellä. Oon ite nauranu joku 100 kertaa vedet silmissä, kun oon tota katsonut :D hahahahahah!!! Mutta tosta huomaa, että miten ihminen on muuttuu, kun jaksaa vaan painaa.




Mutta työtä vielä riittää enemänkuin laki sallii. Puuh! 

Mutta ei se auta valittaa, hiljaa hyvä tulee. Siihen mun on nyt vaan uskottava. Tää mun ajatus vähän karkas nyt eri reitelle.. Miten mä pääsinkin aiheesta selkämakkarat taas puimaan tätä mun muodonmuotosta ja mittimään miten hiljasta tää eteneminen onkaan? :D

Mutta, huomenna siis sinne salille kattomaan sitä Danii :D ja sinne sen hikitunnille. Toivottavasti osaa vetää kunnon intensiivisen treenin. Haluun, että soijaa mukkaa enemmän kuin laki sallii :D sitävartenhan sinne mennään! 

Ja jos joku tietää jonkun hyvän liikkeen salilla tai jossain millä saisi selkämakkarat nitistettyä kokoneen pois, niin otan vinkkejä ilomielin vastaan!

KIITOS !

:) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti