torstai 2. toukokuuta 2013

Läski lehmä!

Nyt taisin taas avata ihanan hakusanan blogiini, mutta minkäas teet :D Sanotaanko näin, että jouduin tapaamaan ihanan ja hyvin käytökset omaavan miehen vappuna bussissa. Oltiin kavereiden kanssa matkustamassa keskustaan, kun tämä herrasmies istuu viereeni ja hetken ajan jutellessamme tokaisee kaverilleen, että "Haluuko joku tulla istumaan Läskin Lehmän viereen, hyi vittu!"

Joo, että näin hienoja miehiä sitä maailamsta löytyy, no mun yks kaverihan sai siitä jotkut raivarit ja kävi tän jätkän kurkkuun kiinni ja saatiin siinä pieni hässäkkä. No loppu hyvin kaikki hyvin. 

Onneks mulla on hyvä itsetunto ja maailman parhaat kaverit ja läheiset, jotka rakastaa mua just sellasena kuin olen. Ja onneks mut on sentään kasvatettu hyvin. Tälläsissä tilanteissa tulee aina mieleen äiti ja kuinka ylpeä olen siitä minkälaisen kasvatuksen olen saanut, koska mua ei näy kaupungilla huutelevan tollasia muille ihmisille :)

Jokatapuksessa. Tässä teille nyt esiintyy. 

------------------------------------- LÄSKI LEHMÄ-----------------------------------------------------




Valitettavasti tälläsiä suomalaisia sikoihin törmää välillä, joten älkää hyvät naiset rakkaat antako niiden pahoittaa mieltänne, vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :) Tälläsillä ihmisillä kenellä on tarve alkaa haukkumaan toisia niin on varmasti henkisesti paha olla tai muuten jostakin syystä pahaolo sisällä tai sitten ovat vain katkeria jostain asioista. Hyvällä omallatunnolla ja itsetuntoisella ihmisellä kenellä on elämä hyvin ei ole tarve tulla haukkumaan muita. Joten päät ylös ja negatiiviset asiat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos sellasella vauhdilla, että et enää edes muista mitä joku on sinulle sanonut :)

<3 Krisu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti