lauantai 11. toukokuuta 2013

Kesäloman huumaa!



Puuh, tää postaus ei tuu sisältämään kuin ihan puhtaasti vaan höpinää. Tänään postaan vielä lisää urheilu juttuja ja treeni kuulumisia, mutta jos sua ei kiinnosta lukea muuta höpinää niin kannattaa skipata tää postaus tässä vaiheessa!

Niin, kun oon kerran aikasemmin maininnut, mulla alkaa kesäloma maanantaina. Oon aika väsyny näistä töistä. Ollu ihan hulluna ennen lomaa töissä ja nyt viiminen rupeama 4/4 menossa. Huominen vielä, kun sais raapastua pois niin se olis siinä 4vkoon kesäloma kutsuis! Ensin mä ajattelin, että en mä tee mitään muuta kuin vain ole, mutta kokoajan tulee jotain juttuja minne pitäis mennä ja mitä pitäis tehdä. Ensimmäinen suunnitelma on tehdä kukkapenkki ja alkaa istutus hommiin :D Se alkaa jo heti maanataina! Loppukuusta onkin sitten ehkä kesäloman odotetuin kohokohta tapahtumassa. Starttaamme auton ja lähdemme "maakuntamatkailulle" kohti Turun suuntaan! Tarkoituksena olis käydä tervehtimässä entistä heilaa ja sitten lähteä baariin. Tosin ei tän exsän kanssa vaan ihan kavereiden. En tosiaan tiedä mitä siitä reisuusta tulee, koska mä en ole mikään tervetullut vieras sinne exsän luokse, koska sen nainen on aivan äärettömän mustasukkanen ja äkänen tapaus :D Sen takia niiden kanssa, ei oikein iltaa voikaan jäädä viettämään. Jos kahvit keittävät niin fine. Mun ja mun parhaan ystävän lisäks matkaan lähtee muutama muu kaveri, jotka jäävät sitten illaksi todennäköisesti tän mun exän luokse koska ovat kavereita keskenään. Nää 2 muuta tyyppiä on tietysti miehiä, joten tää mun exä nykyinen tuleekin niiden kanssa hyvin toimeen. No anyway, tätä reissua odotan kyllä kuin hullupuuroa ja ihana päästä muutenkin ihan täysin maalaismaisemiin <3 



No tän lisäks olis sitten kaikkea matkustelua ympäri suomea. Mökillä pitäs käydä, porisa pitäis pyörähtää ja jossain festareillekin mennä ja koira pitäisi hankkia. Ollaan suunniteltu, että otettaisiin dalmatilaisen pentu. Se pentue ei oo vielä syntynyt, mutta pitäisi ihan näillä päivillä syntyä, mistä pennun haluaisin hankkia. Siitä sitten 7vko eteenpäin, kunnes ovat luovutus iässä. Tosin sillon enää mulla ei ole lomaa, mutta onneksi mies on paljon kotona kesällä niin on saumaa hankkia <3 Sen lisäksi pitäis vielä henkkia miehelle uusi auto ja sen lisäksi on tulossa suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuret mutta kuitenkn pienet juhlat <3 Sekä lisäksi tietysti ankaraa treenaamista 4vkoo joka sisältää 5kertaa viikossa lenkkiä ja 3-4kertaa viikossa salia :D Ja munhan ei pitänyt tehdä mitään :) Toki ihan tää kaikki ei sisälly tohon 4vkoon, mutta kuitenkin aika paljon on silti ohjelmaa tulossa. Niin ja Ruotsissa pitäis keretä käymään :D 

Ihana kesä <3











Kun maanatai aamuna lopetan nää työt, niin oon päättänyt, että kotiin kun pääsen avaan skumpan ja otan terassilla kylmää skumppaa lämpimässä aamuauringon paisteessa ja nautin kesästä ja lämmöstä, mitä en ole vielä työkiireiltäni kerinnyt nauttimaan. Sano, mun sanoneen, nyt kun tälläsiä kuvia maalailen, niin varmasti sataa vettä, esterin perseestä ja on kylmää ja tulee ja vaikka mitän :D Että tervetuloa vaan kesäloma! :D hahah!

No nähtäväksi jää!

KriZu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti