sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Im back!

Hoplaa!

Muutaman viikon hiljaisuus... Mutta täällä ollaan edelleen ja fiilis on hyvä! :)

Pakko pitää välillä taukoa bloggaamisesta. En tiedä mikä siinä on, mutta ihan rehellisesti sanottuna, se on välillä pirun raskasta yrittää saada mielenkiintoista tekstiä -ei mistään-, joten pieni tauko tekee välillä ihan hyvää ja täällä taas ollaan elinvoimaisempana kuin koskaan! :)

Mulla tosiaan alkoi kesäloma tossa 2vkoo sitten ja tää aika on mennyt ihan rentoutuessa. Muutaman kerran oon käynyt lenkillä ja viettänyt rentoutunut ihan olantakaa. Mulla oli kovat suunnitelmat, että kun olen lomalla treenaan hulluna ja syön terveellisesti. Molemmat on menneet vähän päin honkia, mutta lisäkiloja ei silti ole kuitenkaan vielä kertynyt. Huomenna otan taas ensiaskelia salille ja kohti ensimmäisiä ryhmäliikunta tunteja.

Mun yks kaveri käy treenaamassa jossain espoon salilla ja sillä on sinne salille jotain "ilmaislippuja". Mun on kuulemma pakko nähdä joku "Dani" mies, joka on todella hyvin treenattu, tumma ja tosi ruskettunut. Sen ryhmäliikunta tunnilla, kuulemma käy kaikki yh-äidit ja nuoret sinkkunaiset housut märkänä! :D Joten sinnehän se sitten kutsu mut "Sun On Pakko Nähdä Se Mies" ja sitähän me lähdetään nyt ihan katsomaan :D Tosin oon kerran elämässäni ollut yhdellä ryhmäliikunta tunnilla joskus nakki ja sota ja se on jäänyt siihen, joten ihan uteliaisuudesta lähden katsomaan minkälaista meinenkiä sielä on! Hiki tulee, se on varma.

Mutta pikemmittä puheitta, mä lähden nyt jatkamaan siivoiulua ja lenkille sitten myöhemmin. Pakko alkaa liikkumaan, muuten tulee hulluks :D Näkemisiin ja kuulemisiin taas huomenna, ellen peräti illalla innostu lisää bloggaa, mutta nyt oon taas langalla! I promise!

KriZu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti