torstai 20. syyskuuta 2012

Viha-Rakkaussuhde.

Moi!

Mä kävin tänään tekenässä salilla Olka-ja hauis treenin. En olis uskonut, että yksin saan vedettyä itteni noin viimisilleen. Ihan uskomatonta, vaikka voimat loppu niin meikäläinen vaan piiskaa itseään jatkamaan. Joku on joskus sanonut, että urheilijan täytyy olla hullu tai masokisti kun se tykkää itsensä "hakkaamisesta" tai "kiduttamisesta". Yhdentuohon. Jokapaikkaan kun  sattuu ja tuntuu, että ei enää jaksa niin silloin se vasta on annettava kaikkensa peliin. Siinä nähdään kuka tätä lajia rakastaa ja kuka jättää kesken. Puolitiehen tehty treeni ei tuota tulosta, eikä vie sinua euforiaan, Se on fakta.
Tavoitteena on siis LIHAKSET joita kehtaa muille ensikesänä. Tarkoitus olisi saada ne täältä rasvanseasta paistamaan :)

Toi sali missä mä käyn. On ensimmäinen sali josta olen nähnyt itseni juoksemassa juoksumatolla. Voin sanoo, että ensinäkeminen oli aika järkyttävän karmiva. Oletko itse nähnyt koskaan miltä näyttää kun juokset? Edestäpäin? Sivulta? Ei tässä vielä kaikki. Näet juoksemisesi myös sivulta päin ihanaa! Jo se että ensin järkyty miten tyhmältä näytät ja käännät katseesi muualle, niin näät sivuprofiilin. Hahaha, mikä ei sitten tosiaankaan immarrellut ainakaan mua. (ainakin anto lisää motivaatiota treeniin :D) Aikani pällisteltyä itseäni eri peilistä totesin kuuluvani ryhmään "keskivartalolihavat". Kädet ja jalat koko kroppaan nähden ihan ok, mutta keskivartalo! Maha! Iso kuin tankki! Ei luoja.... Oon vielä ymmärtänyt, että keskivartalosta/mahasta saa sen läskin lähtemään kaikista vaikeammin.. Ihanaa.

Juurikun olin alkanut ilakoimaan ylimääräsistä lihksista jotka alkoi oikeanpuoleisessa jalassa paistaa ja ajattelin, että tästä se lähtee, niin ei... kaikki. Siis kaikki läski on kasaantunut mahan liepeille. Mun maha alkaa  muistuttamaan kohta 50v miehen kaljamahaa joka on vetänyt kaljaa ja makkaraa vuositolkulla ja turvonnut muodottomaks tynnyriks. Kunnon heliumpallo. Mä en tajuu millä ilmeellä mä saisin tän rasvakammion sulatettua pois.

Ainiin ja josta päästäänkin asiaa. BB eli kaikkien tuntema Big Brother. Oon nauranu, kun niillä on tällä viikolla "hien keräämis"-tehtävä. Kumpi joukkue kerää enemmän hikeä pääsee nimeämään. No, mietin, että jos mä olisin ollu talossa niin mulle ei olis tosiaan tehny tiukkaa olla hikoilematta. Mä saan hien tulemaan pintaan jo siitä jos nolostun tai joudun kiusalliseen tilanteeseen. Ja se vasta noloa onkin, kun tunnet kuumuuden nousevan ja tiedät, että kohta alkaa hikikarpalot valumaan pitkin selkärankaa ja otsaa. SE_ON oikeasti tosi NOLOA. Mulle käy useesti vieläpä näin. Viimeksi kävi viimeviikolla, kun liityin tonne saliin. Tiskillä oli kivannäkönen mies joka mulle ihan asiallisesti kertoi, että miten homma toimii, mitä maksaa ja minkälainen on systeemi. Siinä mä jo valmiiks hikoilin, vaikka mulla ei ollu edes paljon vaatteita päällä, niin että se olis siitä voinu johtua. Vähän väliä sitten "salaa" yritin hieroa otsaa ja pyyhkiä hikeä pois. Kun olin sopimukset kirjottanu ja hypänny autoon ja katsoin peilistä itseäni, niin huomasin nenän ja ylähuulen välissä hikikarpaloita ja alahuulen ja leuan väliin kertyneen hikikarpaloita. Great! Tulipahan taas sitten noloattua... Olin meinnaan hippasen hölmönnäkönen. Mä veikkaan, että vaikka mä lähtisin alasti ulos niin saisin hien nousemaan pintaan. En ole kyllä kokeillut ja taidan jättää kokeilematta... kaikella kunnioituksella... :D

No huomenna on sitten bileet! Menen tohon naapuriin 100m päähän ja sieltä illalla Elokuun keikalle. Tarkoitus olisi vähän grillailla ja nauttia hyvää juotavaa. Joka taas tarkoittaa armotonta treeniä huomenna. Aamu starttaa aamu-uimisella ja ennen naapuriin siirtymistä ilta salilla. Luin Muscels and Fitness lehdestä, että jos haluaa nauttia juhlia hyvästä ruoasta ja alkoholista on se mahdollista jos vetää ennen niitä "tappotreenin" (ja HUOM: EI KIRJAINMMELLISESTI!!! vaan fyysisesti. Aerobista ja lihaskuntoa kasvattavaa kovaa treeniä ja loppuun saakka. Viimiset voimat painoihin purkamista :D) niin on mahdollista viettää kiva ilta, ilman "morkkista" siitä, että tulisi lisää kiloja. Lukuunottamatta, että homma ei lähde ihan täysin käsistä juomisen ja syömisen kannalta. Muusta "morkkiksesta" kuin kilojen tulemisesta en osaa luvata mitään... kenenkään kohdalla, Etenkään itseni. Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta jos ostan yhden siiderin niin drinkin niin aamulla mulla on aivan hirveä morkkis siitä, että rahaa on menny, vaikka sitä ei olis menny kuin 10e. Joten tää "dokaaminen" ei näköjään sovi mulle :D

Mutta juhlista ja tämänpäivän messuiusta huomenna lisää. Oon ihan sika väsyny enkä valitettavasti jaksaa lataa niitä kuvia koneelle :( Niitä vähäisiä kuvia, kun sielä ei saanut kuvata :(
Mutta kuullaan ja nähdään huomenna.
Kiva jos jaksoit lukea tämän loppuun :D
MOIMOIMOIMOIMOI
- Fitness


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti