perjantai 14. syyskuuta 2012

Olen voimissain!

Hetki kulunut viimepäivityksestä. Ollut tässä asiat vähän sekaisin ja pohtinut erikulmilta kunnes sitten sain asiat hoidettua ja olen onnellinen valintoihin :)

Sanoin tänään, mun PT:n irti. Oon oppinu siltä niin paljon asioita, että uskallan lähteä jatkamaan treenejä ihan itsekseni! Sanoin kyllä, että sittenkun tästä suuremmasta laardimäärästä ollaan päästy pois ja "hifistely" vaihe lähtee päälle, niin palaan asiaan ehdottomasti uudelleen :) PT oli hiukan pettynyt, kun yhteinen taipaleemme loppui, mutta ymmärti kuitenkin "yskän".
Suurin syy siihen, miksi päätin lopettaa on rahallinen puoli sekä sitten, että mulla meni sinne salille 1h ajomatkaa yhteen suuntaan eli 3,5h yhteensä treenaamiseen päivässä. 2h matkoihin + 1h treeneihin + 30suihku/sauna/valmistuminen pois salilta. Joten mulla ei enää alkanut olemaan aikaa sellaiseen 2-3/krt viikossa joten näin parempi.

Tänään menin sitten ja liityin meidän lähisaliin joka on siinä 2km päässä. Maksaa vähemmän kk kuin se mun PT:n kerta käynti. Lisäksi sillä kk hinnalla saa käydä ilmaiseksi uimassa, pelaamassa tennistä/sulkapalloa ja lisäksi sillä saa alennusta kampaamopalveluista ja paikallisesta urheiluvälineliikkeestä!!!! AIVAN HUIPPU JUTTU!!! Oon oon niin "mehuissani" koko hommasta!

Lisäksi oon kuolannut Louis Vuitton Neverfull Mm laukkua.. meinasin mennä jo ostamaan sen, mutta päätin, että ostan sen vasta sitten, kun mahdun eräisiin varkkuihini kunnolla ja niin, että "jenkakahvat" eivät jää pullottaa varkkujen päälle... Jos ymmärrät mitä tarkotan :) Ja tämä missio olisi tarkoitus saada jouluksi valmiiksi, sillä tämä ihana Loius Vuitton laukku tulisi mulle lahjaksi (itseltäni itselle, kauheen itserakasta :D) ja sitten toiseksi, että pääsisi jouluna taas mässäilelmään... koska tosi tylsää jos joutuu vetää rahka linjaa ku toiset vetää kinkkuu... Joten, joten tästä starttaa Missio joka täytyy suorittaa joulunmennessä kuntoon ja nyt se lähtee käyntiin, kun treeneihin ei mene enää kuin 1,5h aikaa!!! Ihanaa!!! <3

I LOVE MY LIFE!!!

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti