keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Pizza episodi.

HUOMENTA!
Mitä sinne kuuluu? :D




Oon päässyt vihdoin tähän rytmiin rahka-salaatti-liha linjalle ja rehellisesti voin sanoo, että ei edes tee muuta ruokaa mieli. Tänään sitten ärsytti suunnattomasti, se että kämppikseni oli tehnyt ruokaa jääkaappiin ja ruokana oli pizzaa! Oon sanonu sille, että mä en haluu/voi syödä mitään sellasta, mutta tää oli itsepintaiesti tehnyt oikeen kunnon paksun pizzan sinne (.20cm paksu) jossa oli jotain salmi, salopeno, kinkku... kaikkee mahdollista ja mahdotonta päällä ja kaikkea lihottavaa!

Mulla oli kauhee nälkä ja pakkohan mun oli jotain syödä. No lämmitin sitten 2 palaa pizzaa siihen nälkään, ennen kun lähdin töihin. Mikä morkkis siitä oikein tuli. Siis tuli niin äärettömän paha henkinen pahoinvointi, että en edes muista milloin mulla olis ollu niin paha mieli/fiilis/olo ja kaikkea. Pizza siis makuna oli kyllä taivaallista, mutta se, että olen tosiaan asennoitunut tähän "oikeaoppiseen" syömiseen ja sitten tulin tunkeneeksi mahaani jotain tollasta, niin aivan äytön morkkis joka kesti pitkälle iltaan.

Se morkkis yltyi jossain vaiheessa jopa siihen pisteeseen, että mietin pitäisikö käydä vessassa oksentamassa koko pizza ulos. Se on aina ollut mielestäni sairaus ja on edelleen ja pelkäsin, että jos siihen leikkiin lähtee ei siitä ole paluuta joten pidin mielessäni, että mahaan ku se on mennyt, niin sielä se pysyy. Eikä tule ainakaan samaa kautta ulos jota kautta meni sisään.

Tuska oli kuitenkin suuri ja v*tutus sitäkin suurempi. En muista millon viimeksi olisin kokenut yhtä suurta morkkista mistään, mutta nyt olen tyytyväinen päätökseeni ja v*tutuskaan ei ole enää niin suuri varsinkin, kun ajattelen, että vapaat alkaa ja pääsen salille treenamaan ja kaupassa käymään jotta voin tehdä hyviä lihaisia salaatteja ja syödä rahkaa ja protskua niin, että napapaukkuu :) Ihanaa.

Mitä positiivista tästä voisi haka?

Ainakin sen, että olen ilmeisesti hyvin motivoitunut pysymään noudatetussa ruokavaliossa ja "repsahduksia" tuksin tulee vähään aikaan. Aivan mahtavaa! Huomista odotellessa ja salin puntteja ajatellessa sekä hyviä ruokia;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti