sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Ylensyönti.

Mä oon hullu. Tyhmä. Ja Blondi.

Siinä ehkä syyt siihen miksi tässä näin kävi. En usko mitää, enkä mihinkään.

Ihan koko totuutta en ole kertonut siitä mitä 2vkoon aikana on tapahtanut...






Hampurilaisia, Karkkia, Sipsiä, kaikkea mahdollista epäterveellistä on tullu kurkkuun tungettua... Mä en haluais ääneen sanoa, mutta olen oikeasti lihonut ja turvonnut. Toivon tosiaan että TURVONNUT.

Tämän tein perjaattessa testimielessä, tavallaan en välittänyt mistään. En uskonut, että ruoalla on niin suuri merkitys laihtumisen/kiinteytymisen kanssa. Mutta kyllä sillä on. Olen tosi protskua vetänyt, tässä välissä, että lihakset eivät lähtisi karkaanmaan pois, mutta samalla olen antanut muiden herkkujen kulkeutua vatsalaukkuun. Tuloksena? Turvonnut, TÄMÄ kuva on historiaa. Kyseiset housut mahtuvat päälle ja ovat sopivat. Eivät siis isot.

Tämä kaikki piti kokea jotta saan sisäistettyä lahoavaan päähäni sen, että kilot tulevat oikeasti nopeasti jos et tarkkaile mitä syöt ja jos et liiku. Muutaman kerran olen käynyt 2vkon aikana lenkillä, mutta muuta urheilua en ole suorittanut. Okei, en myönnä etteikö asian kanssa olisi ollut tekemistä laiskuuden ja himojen valta. Tosin yhden vkon myös vietin kipeenä...

Mutta turha tässä jaaritella. Nyt alkaa taas hullu kuuri. Onneksi tiedän hyvät neuvot tähän laardin palamiseen. Tiistaina on varattu kuntosalille treeniaika jolloin mulle tehdään oma ohjelma. Tiedänkin jo minkälaisen ohjelman haluan ja noudatan sitä 3 jakoista ohjelmaa jonka PT mulle teki. Nyt vaan aerobista, mäkitreeniä ja puntin nostelua ja vatsalihasliikkeitä ja kaikki herkut pois sekä protkua ja vihanneksia!

Check!

- Fitness

1 kommentti:

  1. Kuulostaa uhkaavasti sille, että olet jatkuvassa kierteessä. Koita tasapainottaa, herkkuja voi sallia itselleen, mutta kohtuudella. Vain yksi pulla tai pari keksiä, vain pieni määrä sipsejä tai karkkeja. Älä osta isoa määrää herkkuja vain itsellesi, nauti niistä mieluummin ystäväporukassa. Kuurit ja nälkiinnyttäminen ei toimi, tasapainoinen elämä ja elämäntapojen hiljakseen muuttaminen kylläkin. Tsemppiä sinulle!

    VastaaPoista