sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Ei tarvii soitella, ei oo puhelinta!

Että sellanen viikonloppu sitten... 2päivän rapu- ja viinajuhlat on nyt sitten juhlittu. ThänkGaad, se on ohi! Oli, kyllä ihan mahtavan hauskaa ja kerrankin oli iiiiiso porukka liikenteessä ja meno sen mukaista, että huhhuh :D
Ainut huonopuoli, mutä kävi niin hajotin puhelimen. Tai en oikeastaan hajottanut, vaan puhelin sano itse sopimuksen irti. Mulla oli siis HTC Sensation joka sitten ei enää kännisty. Jos joku sattuu tietämään kyseistä puhelimesta enemmän tai edes jotain vinkkejä antamaan niin niitä otetaan vastaan ja vaikka olenkin blondi niin olen kuitenkin laittanut puhelimen lataukseen(ja piuhakin oli seinässä kiinni) joten akkua siinä kyllä on :) Oikeastaan se kenkkuili mulle jo eilen ja kun olin kuvaa räpsäsemässä, niin sammui koko puhelin. Sain käynnistettyä sen uudelleen ja sitten se on jossain vaiheessa sammunu, eikä käynnisty enää. Mitään "tapaturmaa" puhelin ei siis ole kokenut. Outoa. Mutta onpa hyvä syy tilata uudi puhelin, koska mä en tosta Htc:tä ole oikeen tykännyt muutenkaan. Ajattelin jos nyt kokeilisi sitten Samsungia. Sitä ihmiset on ainakin kehuneet. Ja haluisin Samsung Galaxy Noetn.


Siinä on video esittely puhelimesta ja tässä räpsästään muutamat kuvat.

Mulla on aina ollut musta puhelin, niin nyt ajattelin repäistä ja tilata sitten tuon valkoisen version. Pinkkikin olis tietusti ihan kiva, mutta sen värisenä ei oo valittavana. Joten uskallankohan mä repäistä ja kokeilla tota valkoista?

Onko sulla muuten kokemusta tosta puhelimesta? Tai ootko kuullu mitään? Olis kiva tietää vähän, että onko oikeasti niin hyvä mitä antaa ymmärtää? :D 

Eniten mua harmittaa se, että ton puhelimen munkana meni kaikki valokuvat ja puhelinnumerot videot ja kaikki. Ja enhän mä niitä ollu koneellekaan tallentanu, niin se vähän ärsyttää. Jos nyt kuitenkin saan sen tänään vielä jollain ihmeenkonstilla toimimaan niin lataan kuvat koneelle ja laitan tänne blogiin sitten kuvia eiliseltä ja koko viikonlopusta... sielä meinaan oli tosi hienoja kuvia ja nyt vähän harmittaa...

Mutta aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta :D Jos ei niin huomenissa teen tilauksen sitten tosta puhelimesta :)

- Fitness
PS. Kuvat TeleFinland

2 kommenttia:

  1. onko sulla takuuaikaa jäljellä tossa puhelimessa? lumialle kävi mulla just noin, kiikutin liikkeeseen ja sain pian uuden tilalle kun edellistä ei voitu korjata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä onko siinä enää, ku joskus aikoinaan otin kytkynä, enkä yhtään muista sitä. Haluisin kuitenkin päivittää uuteen puhelimeen, enkä muutenkaan ole erityisemmin tykännyt Htc:stä :D Olis ollu vaan kiva saada "varapuhelin" ja eritoteen tiedot ja kuvat pois puhelimesta :D

      Poista