sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Yö salitreeniä

Hmm... Uskaltaiskohan salille jo lähteä? :D Odotan, että kello tulis klo 01 niin vois alkaa valumaan sinne. Haluun mennä vetää treenin sinne ihan yksin :D

Tänään pitäis mennä vetää rinta- selkä ja uus sali kyseessä niin sen takii en haluis mennä säätämään niisden latteiden kanssa, kun en edes vielä tiedä millä laitteilla saan kaikki osa-alueet tehtyä. Tykkään myös penkkipunneruksesta (joka mun lempi liike) ja tänään ei oo ketään kaveria ollu joka olis lähteny mun kanssa käymään salilla  ja tyhmältä näyttää, kun tykkään vetää liikkeet loppuun saakka, niin sitten jos en jaksakaan enää tankoa nostaa takaisin paikoilleen vaan se jää rinnoille, niin vähänkö hävettää... joten yksin kun pääsen sinne salille, niin kuulostaisi tosi buenolta.

Oon tänään herännyt vasta klo 14 jälkeen joten jaksan vielä pitkän aikaa olla hereillä ja mennä vääntämään treenin. Oliskohan liikaa vaadittu jos huomenna kerkeisin vielä käydä uimassa tai salilla ennen töihin meoa? Jalkapäivä on kyl nopee vetää joten hmm... toivoa on ;)

Se on nää vuorotyöt edelleen aiheutaa ongelmia treenamisen suhteen. Välillä saan näitä mahdutettua hyvin ja välillä vähän huonommin mun aikatauluun :/ Nyt oon kyl saanu uutta puhtia treeneihin ja oon taas astetta lähempänä tavoitteita. NIin mä ainakin kuvittelen mun pienen päänsisällä ja uskon sen tuovan edes jotain positiivista tähän mun kroppaan. Seuraavat juhlat olisivat vasta kk päästä joten kerkeen treenata siihen mennessä itseni taas astetta parempaan kuntoon mitä olen nyt. Mut sen voin sanoo, ettei tää läskin palaminen mikään helppoprojekti ole, eikä se tää lihasten saaminen... edistyy niin pirun hitaasti... Huoh. Mäkun olen yleensä sellanene ihminen, että "mulle, kaikki ja HETI", tää on sitä pinnanvenytystä parhaimmillaan.

No jos sitä 1h päästä uskaltaisi lähteä tosta pyörällä valumaan kohti salia, niin olis sielä ehkä joskus klo 01 aikoihin? ja sit vaan kaikki peukut pystyyn, että sielä tosiaan enää ketään ole, että saan tutkia laitteita ja tehdä penkkipunnerrukset ihan kaikessa rauhassa ja yksinäni, ilman ylimääräisiä silmäpareja... ;)

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti