keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Missä mun TISSIT on? :O

Lähdin käymään salilla ja puin normaalisti treenivaatteet päälle ja yhtä-äkkiä katsoin peiliin ja totesin, että minne ihmeeseen mun tissit on oikeen hävinny?!?!! Iski paniikki!




Mä oon miettinyt jo pitkään silikoneja. En siis niiden ottamista!!! Vielä... 
Tai siis oon miettiny, että JOS multa lähtee urheillessa nyt rinnat kokonaan pois niin pidän hyvinmahdollisena, että voisin hankkia lisää täydennystä. Tämä siis tarkoittaa, että jos rinnat olis A tai juuri ja juuri B kuppikokoa niin voisin harkita niiden ottoa.




Mulla on pitkään ollut kuppikoko C ja D väliltä. Riippeun vähän mallista (siis viimiset 5v) sitä ennen, kun urheilin ja olin hyvässä kunnossa oli kuppikoko B melkein C joihin olin silloin suhteellisen tyytyväinen. En tarkota nyt tällä silokonipostauksella sitä, että pitäisi hervottomat "vesimeloonit"ottaa tohon eteen, seläkävääränä kannettavaksi, vaan ihan pikkusen isommat... (ja siis JOS nyt käy niin, että nää tästä pienenee radikaalisesti) ja todennäkösesti pienenee, koska rasvaahan niissä rinoissa on ja sieltähän se läski ensimmäisenä palaa JA ON JO palanut VALITETTAVASTI !!! Mua siis ärsyttää niin paljon!!! 





Mitä mieltä te ootte rinnoista? Silikonit vai luomut?

Kuva: Iltalehti


Joskus monia,monia, MONIA vuosia sitten mä kuulin, että silikonirinnat tuntuu, kuin "puristelisi ilmapalloa", mutta tästä on jo tosiaan ainakin 10v sitten ja uskon, että kehitys on mennyt tässäkin asiassa eteenpäin. Mun muutamala kaverilla on silikonit, mutta, en oo kehdannu sanoa, niille, että "hei anna mä vähän kokeilen sun tissejä miltä ne tuntuu"? :D Ja sen oon kans kuullut, että niitä silikoneja pitää hoitaa 10v välein jollain tavalla? Se hyvä puoli mikä niissä on, koska haluaisin sellaset "pyöreän malliset" tissit, niin se että, niden kanssa ei välttämättä tarvitse pitää mitään rintsikoita, että ne pysyy "mallissa", siis sellasena kauniin pyöreänä...  Koska esim ne mekot jatka mä tilasin kesällä, niin niiden kanssa näyttää tosihölmöltä mitää tavallisia rintsikoita alla (koska ne näkyy rumasti) ja jos tissit roikkuu valtoimenaan, niin sekään ei kauheen seksikkäältä näytä, kun ne ei ole niin kaunniin pyöreät.... Joten se olisi ainakin plussaa.

Kuva: Google


Tosin mä oon aina ollut sitä mieltä, että luomu on aina luomu, enkä uskalla ihoni alle tunkea lisää mitään muovia ja oon pitäny sitä asiaa tosi pinnallisena. Edelleenkin olen tavallaan vielä samaa mieltä, mutta tissien kutistuessa silmissä olen alkanut miettiä, että hmm... vaihtoehtoja on.... Mutta onko ne sen arvoisia? Tarkoitus olisi siis ottaa samankokoiset tissit tulevaisuudessa, kuin mulla nyt on. Eli ei tosiaan mitään melooneita :D


Kuva: Google



Että semmosta tälläkertaa :D
Kommenttia saa laittaa tulemaan KYLLÄ vai EI silikonille?

-Fitness

2 kommenttia:

  1. Itse oon ja pohtinut silikoni vaihtoehtoja jos nyt urheillessa sattuu lähtee muutakin kuin niistä alueista joista tahdon:D Silikonit ovat nykyään varsin arkea ja niitä näkee monilla, itse ainakin voisin kuvitella joskus semmoset ottavani jos tämä vahinko sattuu omaan nilkkaan:'D Mutta ennenkaikkea: tee miten itestäs tuntuu parhaalta!:)

    VastaaPoista
  2. Moikka! Mulla ohan sama tilanne.. Oon aina ollu erittäin tyytyväinen luonnollisiin rintoihini (koko C), mutta valitettavasti viime aikojen urhelumäärän lisääntyminen on aika rajusti pienentäny rintoja! :( Muutama kuukausi meni ennen kuin huomasin peilistä että näytänpä "laudalta" nykyään. Itselläkin tullut silikonit mieleen (siis normaalin kokoiset, en halua mitään barbimelooneja). Oishan se kiva saada se vanha koko takaisin ja näyttää taas normaalin naiselliselta.
    Mun mielipide on siis että silikonit voi ihan hyvin ottaa jos itseä harmittaa kun koko pienenee urheilun myötä (kunhan tosiaan pitää mielessä ettei vedä överiks niin kuin niin monet valitettavasti tekee). :)

    VastaaPoista