lauantai 16. helmikuuta 2013

KÄÄK!!! MUA ÄRSYTTÄÄ!!!!

Murrrr... sanon minä! Voi hitsinvimpula, kun en oo kotona nyt, kun sielä on mun pankkitunnukset! Nyt on löytynyt niin paljon tilattavaa ja ostettavaa netistä, että hulluakin hirvittää! Budget sportista löysin alennuksessa olevan haltin ulkoilupuvun vain 55e ja mullahan sellasta ei vielä ole! Samalla mukaan lähti verkkarit miehelle ja ainiin ne kauan haluamani juoksuhousut <3 Adidaksen mustat, kun nekin alennuksessa oli!

Nettishoppailussa on se ärsyttävää, että pankkitunnukset pitäisi aina olla mukana, koska Klarnalla kun otata laskun joudut siitä kuitenkin maksamaan muutaman euron. Mä oon välillä tilannu sillä laskulla, mutta jos ostokset voi maksaa heti, miksi ottaa laskulla ja maksaa taas ylimäräistä? Hitto, vie... Haluisin jo päästä tilaamaan! Itseasiassa, mun pitikin ottaa ne aamulla mukaan, kun lähdin liikenteeseen, mutta yllätys.yllätys, miten kävi? No sinnehän ne kotiin jäi laatikkoon piiloon... So nice... !!!

Sen lisäksi eräs lukijoistani osasi viitata Quest Bar protskupatukoihin. VOI TAIVAS miksi mä olen kulkenut onneni ohi niin tuhannenvuotta ja aina väärään suuntaan vieläkin! Nämä patukat ratkaisevat mun vaivan tähän syömiseen.

Kaikkihan sen tietää (jopa minä kantapään kautta), että kaupanproteiinipatukat on täyttä kakkaa. Täynnä hiilareita, sokereita ja kaikkea muuta. Ainut ero niillä on tavalliseen suklaapatukkaan se, että saat niistä proteiiniä samalla. Eli ne ei ole terveellisiä ja niitä ei kannata syödä välipalana. En ymmärrä miksi kuluttajille ei tehdä terveellisiä välipaloja... jos joku Valion tai Fastin tai jonkun muun firman edustaja sattuu lukemaan tätä blogia vahingossa, niin tässä teille viesti:

"ME KULUTTAJAT KAIVATAAN TERVEELLISIÄ JA PROTEIINIPITOISIA VÄLIPALOJA KAUPPAAN JOTKA EIVÄT SISÄLLÄ YLIMÄÄRÄSIÄ RASVOJA/SOKEREITA TAI HIILAREITA"

No niin, ehkä nyt tuli tehtyä jotain yhteisenhyvän hyväksi? :) Mutta taas siis asiasta poiketen, niinkuin yleensäkin joten palataan takaisin niinhin Protskupatukoihin.

Uuden elämän alku on siis:
QUEST BAR

Mä en siis malta odottaa tätä herkkua, että pääsen testaamaan!

Tarkemmat tiedot ja ohjeet löytyy niiden omilta nettisivuilta Quest bar

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti