sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Aamun munaus!

HYVÄÄ HUOMENTA <3


Tänään päivä starttasi käyntiin käyntiin terveellisesti. Yritän pitää yllä, sitä että ei tule lipsumisia ruokailun kanssa ja söisin 4h välein jotain protskua. Nyt voin sanoa, että jälleen, että alan olemaan oikealla raitella tuon syömisen kanssa :) Niinkuin moni kirjoittaa blogeissaan, että ei se liikunta vaan se mitä suuhunsa laittaa, on kaiken A ja O.  Mutta en jaksa tänään paasata siitä. Oon varmaan paasannu ihan tarpeeks koko asiasta. Nyt muihin juttuihin :)

Vinkki: Tässä hyvä vinkki saada munakkaista hieman erillaiset ;)

Tänäänä, kun pääsen töistä aijon ottaa ihan rauhallisesti ja keskittyä television ääreen tai katsoa Taydellisiä naisia dvd:ltä. Siinäpä vasta loistava sarja! <3 Oletko sä seurannut sitä? Mulla on kaikki muut tuotantokaudet, paitsi se viiminen joka pitäis hankkia. Hitto, mua ärsyttää, kun se sarja meni loppumaan kokonaan! Miks ei voinu olla niinkuin Kauniit ja rohkeet tai Emmerdale joka kestää vuostolkulla eikä loppua näy? Joskus aikoinaan katsoin Kauniita ja rohkeita ja jonkunkun jakson oon vilassu myös Emmerdalea. Kumpikaan ei oo mun tyyppinen sarja. Ensimmäisessa ei tapahdu yhtään mitään ja kaikki on ollu toisten kanssa yhdessä ellei jopa sukurutsaustakin tapahtunut, en tajuu miten niiden käsikirjottaja jaksaa vielä kirjottaa, samaa pa*kaa ja ihmiset jaksaa kattoo? Kenties loppunut mielikuvitus kesken siltä käsikirjottajalta,  kun kaikki maanneet keskenän toisten kanssa? Voiskohan sitä keksiä siihen sarjaan muutakin tekemistä kuin seksi? Emmerdale ei vaan muuten uppoa ollenkaan. Brittiläiset sarjat harvemmin menee mun maun läpi muutenkaan.

Avautuminen.  Nyt helpotti.





Löysin myös tollaisen kuvan http:http://weheartit.com sivustolta. Oon jääny siihen aivan koukkuun niinkuin joskus aikasemmin siitä kerroin. Sinne on kerätty mitä ihanempia/hienoinpia ja mahtavempia kuvia! Kaikki varmaan tietää jo sen idean, joten en sen tarkemmin lähde sitä selittämään, mutta jotenkin vaan upposin noihin silmiin... Haluisin osata meikata yhtäkauniisti kuin tuo ylläoleva silmä <3 Niin kaunis.....

Mutta takaisin tähän hetkeen.

Jahka mun työputki päättyy. Joka päättyy tän päivän jälkeen. On saatavilla ihan kuvia, mun omasta elämästä eikä linkitettynä jostain http://weheartit.com sivustolta. Joten huomiseen siin in realy life! :)

By: Krista

Kuvat siis osoitteesta: http://weheartit.com



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti