sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Hyviä salibiisejä?

Mun pitäs päivittää tänään mb3, koska huomenna suuntaan taas salille pitkästä aikaa. Päivä ei voi lähteä paremmin käyntiin ilman kunnon hiki treeniä. Siispä, on mb3 päivityksen aika.

Mitkä olisivat hyviä biisejä salille?

Onko teillä jotain hyviä ehdotuksia asian suhteen?
Mä oon ihastunut siihen yhteen uuteen Cheekin biisin Kyyneleet se sopii hyvin juoksumatalle, kun tarvii laittaa ajatukset narikkaan ja kuunetelmaan joidenkin biisien sanomaa. Joku voi tässä kohti, etkä nauraa ettei Cheekin biiseissä ole sanomaa, mutta mun mielestä se on vaan hyvä biisi ja se kertoo mitä työllä voi ansaita.


Mut nyt pitäis saada sit monen monta muutakin biisiä tallennettua, jotta kunnon pumppi voi olkaa. Mitä te kuuntelette salilla? Laittakaa mulle jotain hyviä salibiisejä joita teidän mb3 soi. Saa olla ihan rokista-poppiin ja transeen saakka, mutta ei kiitos mitään classista ja kirkkomusiikkia. Se ei iske oikeen kunnon salitreeniin... tai muutenkaan :) Jos olis pakko, niin ehkä just ja just menis jossain venettely vaiheessa.

Mulla on hirvee himo siis päästä juoksemaan! Oon nyt käynyt jonkin aikaa uimassa, vaikka se ei olekaan yhtätehokasta liikuntaa kuin sali, mutta parempi kuitenkin kuin ei mitään. Nyt siis olen uskaltautunut pienen tauan jälkeen uudelleen nostelemaan painoja. Mulla tosin on palava himo päästä juoksumatolle kuluttamaan kaloreita! Juokseminen on se paras tapa saada kalorit liikkumaan ja katoamaan kehosta. Jos haluaa entistä enemmän tuloksia niin kannattaa harrastaa "mäkitreeniä" joka pistää vielä enemmän vauhtia kehon rasvoille. Mä ajattelin aloittaa kevyesti huomisen päivän juoksemalla matolla, tiistaina sitten ehkä mahdollisesti alan vasta pumppaamaan näihin mun spagetti jalkoihin ja käsiin lihasta. Yritän mahduttaa taas sen 3kertaa/vkossa aerobista joista 2mäki treeniä ja yksi 30min-1h juoksu + 3kertaa salitreeniä. Mun suurin projekti tällähetkellä on saada laardi liikkeelle ja lihasta siinä sivussa sitten lisää. Tarkotus olis kesään saakka näillä pexseillä mennä niin olis kiva aloittaa kesäloma "ei niin tuhtina" tyttönä. Faktahan on se, että kesä on urheilijan näkökannasta ihan näillänäppäimillä ja suuriakaan tuloksia en kerkeä enää saavuttaa, mutta se mihin voi vaikuttaa on turvotus + nesteet. Ne kerkee saada liikkeelle ja poistumaan kehosta ennen kuin kesälomakusi alkaa. Ja sehän kohentaa jo mun mieltä.

Mutta siis palatakseni takaisin asiaan eli salimusiikki. Linkittäkää tai kertokaa mulle jotain hyviä salibiiseija joista saa kunnon buustia treeneihin tai muuten vaan jotain hyviä biisejä mihin "uppoudutte" kuunnellessanne niitä :)

Krista

1 kommentti:

  1. Pumppaa - Portion Boys
    http://www.youtube.com/watch?v=x8su0_rq2r8

    VastaaPoista