tiistai 27. marraskuuta 2012

Vesidietti.

VESI VANHIN VOITEHISTA...

...Sanoo vanha sananlasku. Mulla alkaa tänään kehon puhdistus. Se tarkottaa sitä, että nyt lähtee kaikki -mössölillut- lähtee lillumaan ulos. Se miten mun kehon puhdistus alkaa on hyvon yksinkertainen. Vettä, vettä, vettä ja vettä. Ja tietysti rahkaa, kanaa ja vihanneksia. mutta nyt sitä vettä. Tää mun yltiö vesidietti tarkoituksena on saada tosiaan mössöt, jotka lilluu kehossa pois. Sekä nopeutettua aineenvaihduntaa. Kun nämä kaksi tapahtuu alkaa koko ruumiissakin tapahtumaan muutoksia. Sellanen normaali suositus olis 3litraa päivässä, mut mä meinasin kyl vähän vetää överiksi ja tähdätä siihen 5-6litraan päivässä. Kunnon kisailijatkin vetää, vettä kunnolla juuri sen takia, niin ehkä se ei ole pahasta. Enkä mä tätä oo jatkamssa ikuisuuksiin vaan hetkellinen vesidietti. Katsotaan, mikä on lopputulos. Toki treenaan ja syön tässä ohella siis ihan normaalisti, enkä siis vaan elä pelkällä vedellä :D

- Fitness


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti