keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Mietin mitä jää kun mä lähden täältä, kun mä kuolen

... se päivä ei oo vielä tänään.


Tää biisi on soinu mun päässä koko ajan! Ihan sika hyvä. Oletteko kuullu Erinin version?



Vielä parempi! Se osas kyllä yllättää ton Vain elämää ohjelman aikana monesti! Huh, huh. Mikä mimmi!

Mutta nyt siis asiaan. Tänänä siis salille ja jos jaksan niin vielä ettimään itselleni jotain pikkujouluvaatetta päälle tulevia pikkujouluja varten. Lisäksi mun pitäis käydä shoppailemassa ikeassa tai jossain joku halpa levitettävä vuodesohva! Auts taitaa tulla aika vaikea valinta ja veikkaan, että se jää kyllä perjantaille tai jollekin muullepäivälle! :D

Tää on hyvä kun rupee bloggaamaan sellasella kunnon traivilla ja asenteella, että nyt tulee hyvää tekstii, niin aina mulle käy niin, että unohdan kaiken ja sit tästä tulee tällänen sekava ja vähän epämääräinen. Ehkä pitäis aina miettiä loppuun mistä kirjoittaa eikä alkaa heti täysillä paahtamaan hullunlailla eteenpäin ja sit miettiä, että mitä sitä tulikaan kirjotettua, kun mistään ei saa mitään selvää ja asiat hyppiis ekasin :D

Mut ei mulla muuta asiaa ollu ku noi "Mitä tänne jää"- biisit ja sit se et tänään pääsee taas tekemään jotain kivoja juttuja, kun on työt tehty ja pulkassa. Lisäksi mulla on ensiviikolla tulossa kummipojan 1v synttärit jonne kaipaisin vinkkejä, että mitä mä kummina ostasin 1v synttärilahjaksi? Osaisitteko täällä auttaa?

- Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti