maanantai 5. marraskuuta 2012

Mokailua osa2.

                        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #¤"%%&="#¤)%& !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tähän alkuun voin sanoa, että muistakaa nukkua tai muistakaa liikkua. Tällähetkellä noista jompikumpi pelastaisi mun tilanteen. Oon tänään raivonnu kaikille. Kaikille paitsi asiakkaille. Joko mulla on tulossa pms, raskaana  tai väsynyt. Itseni mukaan tuntien viimeinen koska aamulla herätessäni olen todella väsynyt. Taas kerran. Nyt vaikka väsyttää tekisi mieli lähteä salille vähän raivoamaan ja purkamaan hermoja. En muista milloin taas olisin ollut näin ärsyyntyneessä tilassa. Tätäkin teksitä kirjottaessa olen 2 kertaa jo käynyt raivonpartaalla, kun tuntuu, että ei osaa enää kirjottaa tai mikään onnistu.

En mä tiedä mitä tää avautuminen auttaa. Ehkä vähän helpottaa tai sitten ei. Äsken katsoin yhdestä paperista nimeä. Luin ensin, että  Emma Riitta-Risto Määttälä. Aloin kirjoittamaan... kunnes olin Emma Riitta.Rist... Hetkinen. Katsoin uudentaan, ei helvetti kyllä. Niin siinä lukee. Järki sanoi, että ei siinä niin voi lukee ja näkö sanoi toista. Keskityin. Ei helv...tti siinähän lukee ESIMIES RISTO MÄÄTTÄ. Joo... VOI TERVE! Tää mun mokailu ei edes tarvii sanoja enää. Hyvin menee, onneks mun kirjotukset ei menny eteenpäin. Olis ollu vähän noloa selitellä myöhemmin.... Arvatkoo vaan menikö taas hermot? Kyllä.
Samaan settiin kuuluu myös Takiola , miksi ei löydy.... T.A.K.I.O.L.A. Takiola. Ei helv...tti sehän on Tapiola. Joo ja taas päreet paloi.

Sen takia kävi mielessä, että jätän tänään bloggaamisen sivu suun koska yksinkertaisesti en vaan meinannu pystyä tekemään tätä kirjotusta. Ryhdistäydyin kuitenkin. Ehkä jollekin nämä mun mokailut naurattavat ja ehkä huomenna itsekin osaan nauraa näille. Tai ehkä myöhemmin illalla olen vähän myötämielisempi tai paremmalla tuulella. Ja ehkä mä vaan nyt lopetan tän ehkättelyn...? Tai ihan sama koko kirjotuksen tähän... Palaillaan. Huomenissa ja uusissa kuvioissa.

Ja muistakaa:


<3 Fitness

1 kommentti:

  1. Kyllä se siitä paremmaksi muuttuu! Tsemppiä vaan kovasti. :)

    Aivan ihana toi kuva! <3 :D

    VastaaPoista