keskiviikko 21. marraskuuta 2012

OON VOIMISSAIN!

... mä vahva oon! Löydän uuden rakkauden ja katson aurinkoon!

Joo, no uudesta rakkaudesta en tiedä, mutta nyt olen taas kaiken rykimisen jälkeen päässyt kunnon vauhtiin. Pahoittelen teille kaikille raksupoksut, että olen kadonnut maan rakoon ja musta ei ole moneen viikkoon kuulunut mitään, vaikka olisi ollut aikaa kuulua. Musta vaan on tuntunut, että mun elämä on yksinkertaisesti niin tylsää, että siitä ei ole mitään kirjoitettavaa. Nyt tilanne on siis toinen ja olen täynnä enrgiaa ja vetovoimaa, ja täysin rinnoin lähden sotaan soittelemaan uusia haasteita kohti! Vaviskoon Suomi TÄÄLTÄ TULLAAN JA LUJAA!!!!

Ööh.--... joo?

No anyway, im back! Mitä kaikkea muille on kuulunut sillä aikaa kun itse olen miettinyt, että mun elämä koostuu vain töistä ja nukkumisesta! :D Nyt sekin kausi on ohitettu ja rakastan mun töitä ja oon niin kiitollonen, että mulla vielä on työpaikka! I LOVE IT :D

Jees, muuta oonko kuvannut teille mun lisäravinnevarastoa!?!? Nyt on meinaan heraa ja kaikkee muuta jauhontynkää, ei muuten lopu ihan heti kesken!


Näillä siis mennän ja lupaan varmasti tänään laittaa sellasta postausta, että korvat heiluu ja meno jalka vipattaa! 
Se on MORO aamuvirkut ja illantorkut ja yökukkajat! :D

.....OON VOIMISAIN MÄ VAHVA OON.....


HYVÄÄ PÄIVÄÄ KAIKILLE!!!!!!!!!

Terv. Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti