lauantai 3. marraskuuta 2012

Höpinää, nalleja ja tähtipölyä

Mulla on viimeajat taas menny niin pöllyssä, että ei oo oikeesti tullut tehtyä mitään muuta kuin nukuttua. Nukuttua ja nukuttua. Viimisen alkuviiikon vaan nukuin ja kuittasin univelkoja pois. Perjantaina olin sitten saanut ilmeisesti nukuttua tarpeeksi, kun heräsin ennen kuin herätyskello soi... ja töihin. Joten jos joku ihmettelee missä olen tuon alkuviikon ollut kun musta ei ole kuulunut mitään, niin nyt tiedätte. Nukkumatin luona. Kevyet 20-10h päivässä tuli nukuttua. Nyt taas virtaa vaikka muille jakaa!

Se on hyvä nimittäin pikkojoulukausi alkaa ja mulla on järjestettävänä ainakin 3 pikkujoulut tällevuodelle. Ei siinä muuta, mutta kaikki on "alustaloppuun" perjaatteella ja niissä on aina omahommansa. Varsinkin jos asiakkaat on vaativia ja haluavat vaikka mitä, mutta eivät suostu maksamaan mistään. Siinä saa mielikuvituksen pistää valoilleen ja miettiä, että mitä kummaa sitä keksi. Suurin päävaiva koituu varmaan yhdestä asiakkaasta joka haluaa "pikkutuhmat pikkujoulut" ja mitäköhän tähän sitten keksisi? Ei liian "tuhmaa", mutta ei mitään alkoholipitosta? Ja eikö pikkjouluna juoda alkoholia? Ja jos jotain pikkutuhmia leikkeijä haluis keksiä, niin suomalaiset on aika jöröjä tekemään/leikkimään ilman viinaa. Joten, joten... No ehkä mä jotain keksin. Jos teillä ideoita niin niitä otetaan vastaan avomielin :)
Ajattelin omatkin pikkujoulut järjestää kavereille. Tarkotus oli järjestää jossakin tilassa, vuokrata siis erillinen tila, mutta musta alkaa tuntumaan, että ihan kotiloissa taidan järjestää. Ja jos jonkun limusiiniajelun sitten loppuillaksi ennen baariin lähtöä järjestäs... niin olis jotain ohjelmaakin sitten. Ehkä. Katotaan nyt.

Mutta, nyt siis asiaan. Tilasin Ruotsalaiselta Lux-caselta kuoret puhelimeeni. Mulla on Samsung Galaxy Note ja siihen on mistään "järkevästä" kaupasta löytänyt suojakuoria. Mulle järkevä kauppa siis tarkoittaa jotain jolla on liike, kuten gigantti, verkkokauppa, expert... jne. Joten tää Lux-Case oli mulle hyppy tuntemattomaan ja ajattelin, että, tuli tai ei tullu. Kuoret ei kuitenkaan omaisuutta maksanu ja laitoin siis tilaukseen tälläiset kuoret.




Kuoret tulivat ilokseni ja yllätyksekseni viikon sisällä! Vaikkakin sivusto lupaa että tuote on nopea... ajattelin, että se olisi tarkottanut 2-3päivää. Mutta tulikuin tuli. Joten jos haluat täältä tilata kuoret puhelimeesi, voin suositella, mutta omalla vastuulla. Googletin nimittäin ja ilmeisesti joillekin lähettänyt vääriä kuoria(?) tiedä niistä, mut mä ainakin sain omat kuoret, jotka olin tilannutkin :)

Niin ja palatakseni vielä Ruotsalaisiin vieraisiin, jotka meillä kävi alkuviikosta... Sain tälläsen ihanan nallen niiltä.



Että sellasta... nyt alkaa kyl aivot tääs jäätymään ja nälkä tulemaan. Tää lähtee nyt hakemaan ruokaa, että jaksaa loppu yön valveilla ja pitää mielen virkeenä! Hyvää pyhäinpäivää kaikille! (en kyl koskaan oo hyvää pyhäinpäivää toivottanut, mut kerta se ensimmäinenkin?) :D

- Fitness




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti