sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Tallinnna


Käytiin siis eilen Tallinnassa päiväristeilyllä pyörähtämässä! Siitä on valehtelematta yli 10v sitten kun oon Virossa käyny. Oli aika hurja kokemus :D
Käytiin sielä ViruHotellin vieressä Amarillossa syömässä ja juomassa! Meitä oli 7 henkilöä matkassa mukana ja minä viisaana ihmisenä sitten ehdotin, että tilataan mansikka margaritta kannut pöytään, kun kaikki halus lasilliset sitä juoda. Ajattelin, että tottakai se halvemmaks tulee, kun kannut maksavat joku 20-25e. No mun yks kaveri sitten tulee pöytään 2 kannun kanssa ja sanoo, että se oli sitten 98e! Kukaan meistä ei meinannu uskoa, vaan luultiin, että se huijaa. Sen jälkeen rupesin miettii, et se varmaan tarkotti kruunuja, mut ei, kyl se ihan euroista puhu. Joo terve vaan, mä luulin et virossa olis vähän halvempaa, mut ei tosiaan! :D Ihan hyvää se oli, vaikka viina vähän maistu lävitse....

Tässä nyt sitten kuva melkeen 100e mansikka margaritoista! Enjoy!


Koko risteily oli loppuunmyyty... tai ainakin niin mä kuvittelin, sen ihmispaljouden määrästä. Pitihän mun siitä hyvästä päästä sitten laulamaan karaokea sielä ja ihan selvinpäin! Voin sanoa, että mua ei koskaan... IKINÄ oo pelottanut niin paljon. Meinasin pyörtyä sinne lavalle :D Koko tila ihan tupatentäynnä ihmisiä ja meikäinen vetää nuotinvierestä Chisun Mun koti ei oo täällä. Sen jälkeen tulee joka vanha mies juttelmaan mulle, että olenko mä varattu tai eroamassa, kun tollasen biisin lauloin. Mä vann totesin, että siinähän biisissä lauletaan, että "mun koti ei oo täällä, ja täällähän se ei tosiaan ole". Se ei oikeen vissiin tykänny siitä mun kommentista ja lähti jotenkin vihaisesti pois :D Mutta tässä siis Chisun laulama versio kappaleesta Mun koti ei oo täällä jos ette muista miten se biiisi menee.


Olihan mulla tarkoituskin, miksi mä sinne laivalle lähdin. Lupasin hakea viinat tuleviin pikkujouluihin laivalta! Ja sitä kannettavaahan sieltä sitten riitti. Totesin tavaroita pakatessani, että kyllä Suomalaiset ihmiset on kateellista kansaa. Mukaan siis lähti  3 lavaa siideriä, 3lavaa oluttu ja 2x Taxiviinaa (10pulloan laatikko). Ja kauhea vinoileminen vaan kuului.
"Noi ei varmasti mee tullista läpi"
"Ette saa noita satamaan saakka vietyä, levii käsiin"
"Kannattaa laittaa se kevyin sinne alimmaikseki"
"Noilla on niin paljon viinaa että vois juottaa koko laivan"
"Toi on jo laitonta"
"Kannattiko ostaa noin paljon viinaa, kun ette jaksa kantaa niitä kuitenkaan pois"
"Antakaa noi viinat meille"
Siis anteeksi vaan. Mä en mun mielestä edes loppu peleissä niin ihmeellisen paljon sitä viinaa edes tuonut... tai oon nähnyt ihmisillä enemmänkin sitä viinaa mukanaan, niin miksi ihmeessä pitää puuttua sitten toisten asioihin? Pitäkööt vaan huoli omista viinoistaan! Uskomatonta porukkaa....

Tässä siis kuva siitä "laittomasta viina määrästä, joka ei pääse tullista läpi". Miten kävikään?


Mut loppupeleissä meillä oli tosi kiva risteily ja porukka oli tosi hyvä! Tässä vielä muutamia paloja joita uskallan julkaista täällä :D



Tuleva hääpari. Ihan samanlaiset hassut!

Ainiin ja ennen laivalle lähtöä mulla oli ongelma, että minkä takin laitan päälle :D


En sit laittanu kumpaakaan takkia :D








Kiitos vielä koko ihanalle porukalle! Oli kiva reissu!


-Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti