tiistai 26. kesäkuuta 2012

Mitä kaapista löytyy?

Tänään olen valmistautunut henkisesti huomiseen alkavaan diettiin. Olen koko viikonlopun etsinyt sopivaa "ruokakaavaa" jolla aloitan matkan kohti terveellistä elämää ja kutakuinkin tälläisellä pohjalla mennään:

Aamupala: Puuroa + Kauraleseitä + marjoja TAI rahkaa ja marjoja (ja siis rahkana Ermannia)
Välipala: Protskua TAI Rahkaa
Lounas: Kanaa/Lihaa/Kalaa ja vihanneksia. Kurkku, tomaatti, paprika, kukkakaali ja parsa + Yrttejä maun mukaan.
Välipala: Protskua Tai Rahkaa
Päivällinen: Sama kuin lounas
Valipala: Protskua TAI rahkaa
Iltapala: Raejuustoa + salsaa TAI protskua TAI rahkaa.

Huh, kauhulla odotan huomista koska en tykkää erityisemmin aamulla syödä puuroa :D Puhumattakaan siitä, että ikinä en ollut aikaisemmin kuulu mistään leseistä... Tosin en vieläkään tarkkaan tiedä mitä hyötyä siitä on ja mitä se edes on. Ostin kuitenkin, kun katsoin treenaavien ihmisten ruokavaliossa luki usein aamuisin "kauraleseitä". Kuitua niistä ainakin taitaa saada?


Vähän ihmiset katto tänään kaupassa mua pitkään kun aloin lastaamaan tavaraa kassalle. Mulla oli kokonainen ostoskärry erillaisia tavaroita. Ihan niinkuin komppanialle olisin ollut ostamassa ruokaa. Yritin päästä mahdollisimman halvalla (valikoimalla edullisia, mutta laadukkaita tuotteita), mutta silti en laskenut paljon ostokset tulisivat maksamaan. Pelotti hieman kassalla, kun olin kerinnyt pakata 4 kasillista ruokaa kasseihin, että kunhan ostokset eivät maksaisi yli 200e. Tässä on lopputulos:


Lista oli pitkä kuin nälkävuosi, mutta kävi niin onnellisesti, että ostokset eivät maksaneet kuin vähän yli 100e !!! Olin niin onnellinen ja ihmeissäni :D Tästä voi ehkä päätellä, että ruokakaupassa asioiminen ei_ehkä kuulu mun lempipuuhaan ja mahdollisemman paljon olen yrittänyt sitä välttää :D

Mutta tältä näyttää siis täysinäinen jääkaappi tällähetkellä.


Mutta hyvää yötä kaikille! Mä meen nyt nukkumaan, että jaksan lähteä aamulla lenkille ;)


-Fitness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti