lauantai 30. kesäkuuta 2012

Liian kiltti treenaamaan?

Jihuu!

Kävin eilen juttelemassa Mika Korhosen kanssa, mun treenamisesta ja se halus ottaa mut valmennettavaks! http://www.tahtikunto.com/index.php?sivu=mika Aivan mahtavaa! Nyt pääsee aivan täydellä teholla urheilemaan ja hankkimaan lihaksia joka on mun 1 prioriteetti!

Mika vaikutti ihan osaavalta ja pätevältä ihmiseltä, MUTTA.... taas päästiin tähän samaan aiheeseen, joka varmaan kantautuu mun mukana alusta loppuun saakka koko elämän ajan. Nimittäin Mika sanoi juurikin näillä lauseilla " Sä näytät kauheen kiltiltä ja ujolta. Uskallatkohan sä treenata kovaa". Ja taas kerran toi sama lause jonka olen kuullut aikasemminkin ja monen monta kertaa erillaisena muunnoksena. "Sä näytät niin kiltiltä ja ujolta". Voi tziisus sentään :D Mulla on sellanen perjaate, että mä en rupee vakutteelemaan ihmisiä. Sanon kerran ja se on siinä. Nytkin tokaisin, sitten, että tuskin mä tähän sijoittasin JOS en olis tosissani. Mun mielestä se on sen valmentajan oma häpee ja moka jos ei sitten halua mua ottaa treenattavaksi. Nimittäin mä annan 110% salilla itsestäni siihen treeniin, sen tulee huomaamaan, että oli aivan totaallisen väärässä sanoessaan noin. Mulla on sen verran kieroutunut mieli, että odotan innoissani ja malttamattomana Maanantaina, kun aloitetaan hommat, että pääsen näyttämään sille miten vääräässä se tuli olemaan :D HAHAH :D Ulkokuori voi pettää ;D Hahaha. Ihana fiilis! :D

Tässä teillekin todisteita siitä, että myös lenkillä annetaan kaikki itsestä irti.


Tosiaan ei mitään hölläämistä vaan täysillä päin tulta. Tässä vähän lisää motivaatiota. Tälläisessä kunnossa haluaisin olla ensikesänä!


Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin. Tää kiltti tyttö lähtee nyt kiltisti valmistumaan töihin lähtöön :D

- Fitness

1 kommentti:

  1. Teuvon Kuvat Noormarkusta kävi täällä ja toivottaa hyvää kesän jatkoa.
    www.ttvehkalahti.blogspot.com

    VastaaPoista