sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Kuka minä olen ja mistä idea syntyi?

Heissan!

Olen 25v nainen ja olen aina haaveillut täydellisestä vartalosta. Niinkuin varmasti meistä jokainen elämänsä aikana. Joskus aikoinaan olinkin tyytyvainen itseeni. Silloin joskus nuoruuden villeinä aikoina, kun harrastin vielä salilla käymistä ja tankotanssia. Silloin, oli kuule lihasta vaikka muille jakaa :D Sitten tapasin miehen ja alkoi vararenkaita kerääntyä ympärille. Niistä aijon päästä nyt vihdoin ja viimein eroon. Onhan niitä tässä jo 5v kerätty, että mikään kulmakunnan kevyin keijukainen en todellakaan ole.

Olen aika realistinen tavoitteissani. En ajattele, että kesän loppuun saakka olen kunnossa painaen 85kg ja rasvaprosentin olevan melkein nollissa. En todellakaan, koska tiputettavaa on sellasta 30kg pelkkää rasvaa! Yök, että kuulostaa vastenmieliseltä ja inhottavalta. Kaikki pizzat ja rasvaset mäkkiruoat kertyneet lanteille... puhumattakaan alkoholista ja sipseistä! Olen todella viettänyt epäterveellistä elämää! Mutta ensivuonna tähän aikaan toivon jo näkeväni jonkinlaisia muutoksia ja lihaksia. Kisakunnossa, tuskin olen mutta hyvinpaljon lähempänä sitä ainakin.
En tajuu miten oon näin laiminlyönyt iteäni urheilun suhteen. Olen kuitenkin tiedostanut, että voin henkisesti ja fyysisesti paremmin, kun liikun ja urheilen, enkä edes ennen ole kammoksunut hirveetä "salirääkkiä" vaan saanut siitä taivaalliset fibat.No hyvä se tässä on taas selitellä...

No jokatapauksessa nyt olen päättänyt, että asiaan tulee muutos. Olen etsimässa itselleni valmentajaa joka laittaa meikälaisen kunnolla järjestykseen. Muutamat sähköpostit olen lähettänyt, mutta jos joku sattuu tuntemaan jonkun hyvän tyypin pääkaupunkiseudulta niin viestiä vaan tulemaan! Tarviin coachin joka rääkkää mut salilla hengiltä ja motivoi mua :D Aerobiset pystyn itse vielä touttamaan :D

Mutta valitettavasti en voi nyt laittaa kuvia lähtötilanteesta ja stradegisia mittoja, koska tällähetkellä olen vielä töissä, mutta huomenissa lupaan laittaa realiaikaista kuvaa josta sitten ruvetaan muokkaamaan ihan uutta versiota! Ja huomenna aloitan ensimmäisen lenkin, sitten... öö... moneen vuoteen. Siitä lisää huomenna!

- Tuleva Fitness(kö)?..... KYLLÄ!


5 kommenttia:

  1. Kiitos <3 Onnea tässä tarvitaankin :D Tai ainakin sitä päättäväisyyttä!

    VastaaPoista
  2. Moi! Kannattaa katsoa tuolta löytyykö sopivia! http://www.runhigh.fi/valmentajat

    Itse olen tykännyt heistä erittäin paljon! Tosin pääpaino juoksussa, mutta eipä se varmaan alkuun haittaa. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos linkistä! Täytyy käydä kattomassa! Etsin, kyylä enemmän sellasia kehonrekentaja/Fitness henkisiä ihmisiä, ketkä osais opastaa salilla ja näyttää oikeet liikkeet ja huutaa tietysti vieressä et "nyt läski liikkumaan, jaksaa, jaksaa" :D

      Poista