torstai 28. kesäkuuta 2012

Better Boodies!

Mun piti tänään lähteä pesemään yhtä olohuoneen mattoa joka on pitkän aikaa odottanu kaapissa pesua. Miten mahtoikaan käydä? Luontoäiti päätti toisin ja antoi vesipisaroiden sataa yllemme ja matto jäi taas pesemättä. Onnistuisikohan huomenna?
No epäonnistuneen matonpesuoperaation jälkeen päätin tempaista taas jälleen kerran treenivaatteet päälle ja lähteä juoksemaan. 
Olen päättänyt, että jos saan äässini näyttämään, edes vähänkin sievemmältä, enkä 70v vanhan naisen takapuolelta, olen päättänyt hankkia tälläiset vaatteet. Itseasiassa olen kuolannut näit TOSI PITKÄÄN!


Mutta voitte vaan kuvitella miten hauskalta noi näyttäs NYT mun päällä... Pyöreä lyllerö jonka takapuoli roikkuu polvissa ja äässin kohdalla lukee Better Boodies! (suom. Parempi peppu) :D HAHAH, siinä olis naurussa pidettelemistä :D mut noi on oikeesti mun mielestä niin hienot. 



Kuvat: Fit4You

Mä NIIIN tykkää noista kaikista vaatteista. Ihania <3

Onko teillä Better Boodies? ;)

- Fitness

1 kommentti:

  1. Se on Better BODIES eikä boodies.. Kyse on siis paremmista vartaloista ;)

    VastaaPoista