lauantai 29. joulukuuta 2012

Pieleen mennyt ripsipidennys

Kiva juuri kun on tulossa uusivuosi niin jokainen meistä varmaan haluaisi KAUNIIT ripsiräpsyt... ja mä menin ennenkaikkea hakemaan PITUUTTA. Mutta toivon ilmeisesti liikaa, kun kumpikaan näistä toiveista ei toteutunut?!? Missä on kaunis ja suora ripsirivi?



Mä en itsekään ole enää näin päivästä kauhean freshin näköisenä ja väsyttää vietävästi, mutta nää ripset?!? Mitä näille on oikeen tapahtunut? 


Tämäkö on käsitys kauniista ja siististä ripsirivistä? 



Sivuprofiili. Pitkät ripset?

Kun laittaa lasit päälhän niin ripsiä ei erotu ollenkaan. Sen takia niiden olis pitkänytkin olla superpitkät, kun lasit "peittävät" ripset pimentoon!!!!

No näillä mennään... "Onneks" sielä ei tosiaan kestänyt, kuin se 2h!!! Olin varannut 45min ajan ja aloin ihmettelemään jossain vaiheessa, että mikäköhän tässä kestää, kun ripset ei valmistu... Silmät kiinni, kun siinä ollaan, niin eihän mulla ollu mitään tietoa kellosta. Ajattelin välillä, että ehkä mulla vaan ajantaju heittää... No jossain vaiheessa se täti sitten ilmoitti, että kestää vähän kauemmin, kuin 45min et eikai mulla ole kiire.. No eihän mulla ollut. Jos olisin tajunnut niin olisin kysyny, että miten kauan on VÄHÄN. Koska tosiaan ajattelin sen tarkottavan MAX. 30min. 

No Ripset tuli maksamaan 80e enkä ees saanu sitä mitä halusin. Tälläset ripset muilla oli aikasemmin ja sanoin, että haluan yhtäpitkät, kuin ne ovat NYT. (siis ennen ripsihuoltoa).

Aikaisemmat ripset:




Että silleen.... MULLA ON NIIN IKÄVÄ NOITA EDELLISIÄ RIPSIÄ <3 
(Tässä kuvassa tosin huomaa, että huollolle on tarvetta) 
Mut joo tässä tää mun avautuminen. Kiva jos jaksoitte lukee loppuun saakka. Olen hyvin perrynyt, mutta yritän hymyillä "uusilla hienoilla ripsilläni" Hahaha, niinpäniin :D



Loppuvertaus:


S

Saiko asiakas rahoille vastinetta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti