sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Avautuminen!

Murrr.... Ärrimurri iski! Oon viimeisen 2h aikana, (okei, ehkä vähän liioteltu mut tuntuu ainakin siltä) yrittänyt saada toimimaan blogilistaa ja sitä, että nää päivitykset myös näkyisivät sielä. Ei näy! Mulla on oikein laitettu URL osoite kristanihmemaa.blogspot.com ja sitten syötteet laitettu blogilistan ohjeiden mukaan oikein, niin että vaihdettu vain se TUNNUS oman blogin nimeen. Ja ei toimi niin ei toimi. Murmurmurmur... Nyt alkaa kuppi menemään kyllä täysin nurin! :D Kysynkin jos jollakin olisi sattumoisin jotain tietoa, mitä mun pitäisi vielä tehdä :D Laitoin kyllä spostia, mutta uskallan epäillä, että sieltä ei vastausta ihan lähiaikoina tule... Joten,joten. Äh. Turhauttavaa ja ärsyttävää! Terve vaan! Argh! Mulla iskee tuska :D



Hhahahaa!

Help me! :D

1 kommentti:

  1. Moi!
    mä ainakin löysin tänne sun blogiisi blogilistan kautta, joten ehkä saitkin sen oikein laitettua :) itsekään tosin en koskaan nää että omat postaukseni näkyisivät siellä, kumma juttu!

    http://mmilya.blogspot.fi <- Saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! Oikein ihanaa uuttavuotta sinne! :)

    VastaaPoista