perjantai 21. joulukuuta 2012

Miten joulu mennyt?

Mun "joulu" meni jo ja oon syönyt taas niinkuin sika viimiset 2vkoo, mutta nyt taas palannyt takaisin raitelleen. En oo edes kehdannut blogata, siitä miten paljon oon vaan mässäilyt viimeaikoina. Nyt sitten paluu takaisin arkeen ja rahkan pariin!

Tässä hiukan esimakua eilisistä ruokailusta :D Tää oli se "viiminen ateria" :D


Mä en ikinä muista/malta kuvata, vasta kun ruokailun jälkeen, mutta tässä oli tosi hyviä etanoita! Omammam!


Ja tässä aivan sikayybertörkeen hyvää pastaa. Mamas meatball. Aukeeko jo missä oltiin syömässä? :)


 Ja jälkkäriksi suklaakakkua mascarponea ja vadelma sorbettia! Taivaallinen taivas! :P

Nyt sitten paluu siis tosiaan kanan ja rahkan pariin ja puntti nousee!
Avasin uuden blogin http://homppaelama.blogspot.fi/ sinne kirjottelen kaikkea muuta mitä mun elämään kuuluu ja tänne päivitän treenituloksia ja treenielämää! :)

Hauskaa joulua!

- Fitness

PS. Tässä ihana biisi teille vielä kuunneltavaksi <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti