torstai 20. kesäkuuta 2013

UUUh, puntti nousee ja polvet tutisee!

Hello ja hyvää juhannusta!

Nyt kyllä vähän syö ihmistä, kun itse istuu töissä ja katselee facebookista muiden ihmisten tekemisiä ja menemisiä. Melkein kaikki mun kaverit on jossain muualla kuin pk.-seudulla!!! ARGH!!! Mä niin haluaisin olla niiden kanssa jossain! Mua pyydettiin 4 eri mökille mukaan, mutta ei täällä mä 4 seinän sisällä istun ja tienaan rahaa sillä aikaan, kun muut pitää hauskaa!

Hyvä viikon alusta olin vielä sitä mieltä, että en haluaisi edes lähteä mökille, koska sielä kaikki ihmiset ryyppää enemmän tai vähemmän. Yksikin ystäväporukka lähti tallinnasta oikein hakemaan viinaa juhannukseksi mökille. Mun ei tee mieli juoda, koska treeni on taas päällä ja tiedän sen, että alkoholi sekoittaa mun treenikuvuoita niin, että siitä ei vaan mitään tule. Ja nyt on otettu lähtölaskenta tuleviin häihin jolloin meinaan oikeasti olla elämäni kunnossa sen -20kg laihempana ensivuonna, niin tässä on oikeasti alettava tekemään taas töitä olantakaa. Kesä on tähän menessä mennyt multa enemmän ja vähemmän treenatessa ja herkkuja syöden.

Mitäs teidän kesään kuuluu?

Enää ei ole kuin 2vkoa, kun perheeseen tulee pieni perheen lisäys :)


En malta odottaa tuota pientä ihanuutta <3 Sitten mulla lenkkikaveri tiedossa, joka lähtee enemmän kuin mielellään lenkkeilemään! Eikö olekin suloinen? <3<3<3<3<3

Lenkistä tulikin mieleen, että salilla en oo pitkään aikaan piipahtanut. Tällä viikolla liikunnan salda on 60km pyöräilyä ja muutama kävelylenkki n. 4km... joten ei ihan hirveitä suorituksia ole :) Jos ei lasketa pyöräilyä. Salille kyl pitäis päästä taas.................

Ainiin perustin blogin jonne kirjoittelen kaikenlaisia tyttömäisiä juttuja ja jonninjoutavaa höpinää, jos haluutta vilkaista, niin se on.

http://tavislife.blogspot.fi/

Hyvää juhannusta kaikille!


Krista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti