perjantai 5. heinäkuuta 2013

Valmistautuminen diettiin!

Mä oon aloittamassa taas uutta tehokautta ja diettiä. Se alkaa jo huomenna, mutta varsinaisesti vasta maanataina koska kokonaisesta viikosta on aina helpompi aloittaa. Hahah, niin on joo... hyvä tekosyy sille, "alotan vasta ensiviikolla". No sen takia aloitankin "kevysti" koska aloitan ruokavaliolla ja viikonloppuna pienillä lenkillä ja maantaina ollakin jos sitten salilla nostamassa RAUTAA.



Joo, että sillälailla. Mitään hirveetä kisadiettiä tässä ei kuitenkaan ole tulossa, vaan ihan "perusjamppa" treeniä. Aikasemmin oon aikapaljon keskittynyt tohon lisaksenkasvatus hommaan, mut nyt tälläkertaa rehellisesti lähtee rasvantirisyttely treenillä, joka tarkottaa sitä, että PALJON aerobista liikuntaa! Ei hulluilla sykkeillä, vaan niin, että tulee lämmin ja pysty treenin aikana puhumaan hyvin. Välillä saatan vetää jotain inttervalli treeniä, mutta pääsääntöisesti sellaisia PITKIÄ lenkkejä kevyellä sykkeellä.

Mä tein aikasemmin joskus sellasia töitä joissa kävelin 12h paikasta paikkaan. Siis kävelin! Siinä hommassa lähti läski tosi nopeasti pois. Hitto, kun vielä olis sellasissa töissä, niin kyllä elämä kiittäs! Miksi mä en voi olla nuori ja kaunis niinkuin joskus ennen?


Tähän kuntoon on siis tarkoitus päästä ensivuonna, kun astelen alttarille.... tuntuu vaan välillä, että mun tavoitteet on liian korkealla, kun hyvät tulokset kaatuu sitten siihen viinan juontiin. Taas saan sen kuulostamaan siltä, että olisin joku alkoholisti joka vetää päivästä toiseen pirtuu ja istuu himassa perse homeessa ja paskat housussa! :D En edes ihan oikeasti ole vaan, ryyppyreissun jälkeen multa katoaa aivan totaallisesti se motivaatio jonnekin hornanhevonhelvataan, että ihan kiva. Vaikka väkisin raahautuisin lenkille puolenmetrin mela otsassa, niin ei siitä tulevaan mitään. Treeni into on mennyt, kunnes sitten kerään 1-2kk kun keräilen taas rippeet kasaan ja sen jälkeen olen taas levinnyt käsiin. Kauheeta painonkanssa jojoilua.

Nyt sitten uudella tarmolla eteenpäin. Edelleenkään en ole keksinyt, miten pääsen krapula oloista eroon niin_ettei_mun_treeni_kärsisi_ hitto, että oikeen laittaa vihaksi! Sitäpaitsi, mä en ole edes mikään alkoholin suurkuluttaja tai istu joka vkl jossain baarissa vetämässä perseet olalla vaan, kun en ole. Syytä en ole keksinyt mikä saa mulle sen "velttoperseen" olotilan. Joku se vaan iskee.

No nyt ollaan hankittu se koiranpentu. Suurin syy siihen oli, että halusin jonkun aktiivisen rodun jonka kanssa voin painella pitkin metsiä tukkaputkella. Nyt sitten on lähdettävä sinne PITKILLE lenkeille, koska koira tarvitsee sitä, että se saa energian purettua, eikä pura sitä kotona esim. sohvaa. Tästä vintiöstä onkin sitten tulossa kuvien perusteella kunnon vintiö. Täystuho hehkuu sen olemuksesta.



" Syön kaiken mikä liikkuu ja mikä eteen sattuu". Joo... sitä odotellessa :D
Vähän jännittää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta olen mä ihan myyty siihen pentuun. Se on niin suloinen, niinku pennut nyt yleensä on <3 Ja siinä on mun tuleva lenkkikaveri. Painellaan talvella molemmat jossain metrin rumihangessa ja kasvatetaan molemmat lihaksia sielä. Hahahaha!

Mutta mä alan tästä lopettelemaan. Mä voisin kertoo teille litannian vaikka kaikesta, mutta johonki se raja on vedettävä. Ehkä. En mä tiedä. Mut näillä eväillä huomiseen.

See ya!

KriZu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti