perjantai 5. heinäkuuta 2013

Kuumaakin kuumempi päivä.

Ah, tätä hellettä! Voisko tää jo loppua? Tai ei helteen tarttis loppua, mutta tulis edes se ukkonen, että vähän ilma raikastuisi. Uuh, uuvuttavaa.

Mun piti tänään lähteä lenkille, mutta heräsinkin vasta klo 15 ja oli niin raskas ilma, että tyydyin vain lenkittämään koirat. Tää on tätä yötyöläisen elämää, kun normaali heräämisaika on aikaisintaan klo 14. Sitä harva ihminen ymmärttää, miten voi noin nukkua, ellei itse sitten yörytmissä ole. Sen takia monet mun kaverit ihmettelee, kun "vapaalla" haluan herätä mahdollisimman aikaisin, ettei päivä mene ihan hukkaan. Olenkin tässä alkanut miettimään vaihtoehtoja siihen, että alkaisin tekemään päivävuoroja, kun se on meillä myös mahdollista.



Huomennä olisi herätys klo 05 jos ajattelin lähteä aamulla lenkille ennen päivän ohjelmia. Silloin olisi vielä ihan raikas sää ja ilmakiertäisi hyvin keuhkoissa, eikä soija puskeis heti ensimmäisellä askelella... uuh, vihaan soijan puskemista ylikaiken :D No katotaan miten käy. Kohta pitäis käydä nukkumaan... tai itseasiassa pitäis olla jo nukkumassa jos meinaan niin aikaisin aamulla herätä. UGH. No katotaan, ainakaan vielä ei väsytä, kun pitkälle päivään nukkunu.



Eilen selitinkin jo, että mun dietti alkaa taas. Tänään oon henkisesti siihen ja valmistunut. Huomenna lähtee mukaan evääksi maustamatonta jugurttia ja mansikoita. Käytiin itsepoimimassa mansikoita pariviikkoa sitten ja oli tosi mukavaa! Mä oon sen verran landehullu, että voisin tehdä työkseni kerätä mansikoita 8h päivässä ja asua pellolla :D Tosin vois kyllä selkä tulla kipeäksi, kun sielä möyrii eteenpäin... Sen lisäksi lähtee vähän italianpataa ja heraa ajattelin kans mukaan lapata. Joten niistä on Kristan päivä huomenna tehty.

Tänään ei oikein oo tullut muuta kuvia otettua, kuin napsittu hirveesti uudesta tulokkaasta kuvia. Kyllä ne dallut sitten on ihania <3


KriZu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti