tiistai 16. heinäkuuta 2013

5.10 pitäisi näyttää tältä!

Mulla alkaa tulemaan kiire siihen, että näyttäisin tältä viimeistään lokakuussa, kun mut on kutsuttu ystäväni pool partyyn jossa ei voi muuta kuin olla kunnossa! Mutta motivaatio on tälläkertaa täysin kateissa. Kadonnut jonnekin jumalanseläntaakse, enkä meinaa saada sitä millään takaisin. Ärsyttää tällänen laiskuus kausi jälleen.


Kuva on otettu vain 4 vuotta sitten. Silloin kun olin vielä nuori ja kaunis. Nykyään olen vaan vanha ja lihava :D Monet mun kaverit sanoo ja nauraa, että ei vertauskuva pidä pakkansa, mutta välillä musta tuntuu, että oon vaan hyllyvä hyytelö kasa :D Varsinkin toi kuva. Näytän jotenkin niin freesiltä, nuorelta kauniita. Mistä saada siis 4v loisto takaisin :DDDD


Hahah, mutta sitä tästä lähetään nyt metsästämään. Näistä lähtötilaneita lähdetään liikenteeseen. 


Mun kaveri ei halunnut, että sitä tunnistetaan, joten jouduin mukkaamaan vähän kuvaa, mutta tästä sisi lähedetään taas tavoittelemaan loisto kroppaa, että kehtaa lähteä pool partyyn!

Ootteko käyneet koskaan pool partyssä? 

Ja kaikki mahdolliset dietti ja ihran palamis vinkit otetaan vastaan joten tänne kiitos niitä! :D

KriZu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti