torstai 6. helmikuuta 2014

Moikka moi kaikille!

Pitkä hiljasuus. Monen kuukauden hiljasuus. Siihen jälleen kerran syynsä. Tällä kertaa, elämääkin tärkeämpi <3

Kohta 9kk odotus palkitaan... kirjainmellisesti :) Joku saattakin jo arvata mistä on kyse.

KYLLÄ, MEILLE SYNTYY VAUVA <3

Mutta sen jälkeen alkaakin sitten kova duuni taas urheilun parissa. Kesähäät kolkuttaa ja en haluu näyttää ihan turvonneeltä elämäni toiseksi tärkeimpänä päivänä. Eli kohtapuolin kuulette musta taas enemmän ja enemmän lisää :)

Mitä muuta mulle kuuluu kuin lepoa?

Mulla on ihan hirveän ikävä salille ja tanssimaan ja lenkille! Siis kunnon lenkille! Ihan oikeesti... TOSI IKÄVÄ! Raskauden aikana en oo hurahtanu mihinkään makeisiin tai rasvaruokaan niinkuin moni muu on sortunut. Itse olen rakastunut salaatteihin ihan jäävuorisalaattia olen syönyt suoraan kerästä haukaten ja oliviit... voi taivas OLIIVIT! Ne on niin taivaallisen hyviä!!!!! Mitää muita ihmeellisiä ruokia en olekaan syönyt. Oon täällä hetkellä niin onnellinen, kuin ihminen voi elämänsä aikana olla, vaikka h-hetki ei ole ihan vielä käsillä, mutta ihan piakkoin.

Mulla on teille jakaa muutamia hyviä urheiluruokia joita olen myös kehitellyt raskaudenaikana ja testaillu. Kyllä. Aikasemmin, kun kerroin, että en ole koskaan tykännyt ruoan laittamisesta, niin tän melkeikein 9kk aikana musta on kuoriutunut hurja ruoan laittaja ja fitnessruokien spesialisti :DDD Hahahah. no mutta siitä myöhemmin lisää!

Voin tässä, vaikka päivitellä tulevaa treenialkua ja ruokavinkkejä, kun nyt on tätä loputonta aikaa sitten vain itselle ja hetken päästä vauvalle! :) Monet sanoo, että ei ole aikaa. Aika on vain järjestelykysymys. Onneks mulla on ihana mies joka auttaa arjen askareissa ja pääsen viettämään myös aikaa itselleni ja itseni hyvinvointiin panostaen. Okei, nyt meni vähän liian siirappimaiseksi, joten palaillaan urheilun merkeissä ja maittavien fitnessruokien parissa tässä ihan lähiaikoina! 

See ya! 

- Krista 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti