tiistai 4. syyskuuta 2012

samsung galaxy S2 ? S3? Vai peräti Beam?

Selaa, selaa, selaa. Tuhat klikkausta, 100 000 sanoja, 100 eri mielipiteitä, 10 eri esittelyä, videoita, kuvia, tarinoita, fiktioita ja faktoja.

Niistä on mun tämäpäivä tehty. Pääsin mä illalla peräti kauppaan hipelöimään tuotteita, mutta ei se mua hullua hurskaammaksi tehnyt. Aloitetaan tää purkaminen, nyt vaikka tästä.

Samsung. Se on merkki johon olen päätynyt.

Samsung Galaxy Note.
Kävin tänään kaupassa sitä ihastelemassa. Se olisi ollut juuri mun unelma puhelin JOS EI olisi ollut sellainen järkyttävän kokoinen möhkäle. Olin erittäin pettynyt ja olisin päässyt paljon pienemmällä pohtimisella jos olisi ollut jotenkin inhimillisen kokonen. Kyse on kuitenkin kännykästä... ei tabletista.






Samsung Galaxy S2
Hitaanpi ja akun kestoltaan huonompi kuin uudempi versio S3. (niin ainakin ymmärtänyt). Lisäksi mun mielestä ulkoisesti toi S3 on vaan kauniimpi. Olis hieman halvempi kuin Samsung Galaxy S3.

Haluisin tän tolla pinkkiversiolla, mutta kapeuskuvaa ei ollu valittavana pinkkinä, niin alla sama puhelin, mutta mustana.



Samsung Galaxy S3
Uudempi, nopeempi, hienompi ja akunkestoltaan parempi(?). Ulkoisesti mielyttävämän näköinen. Turhan kallis. Kivoja uusia juttuja, mutta en välttämättä tarvii niitä.




Samsung Galaxy Beam
Pienempi näyttö kuin S3. Erikoisuutena projektori, jolla ei tee kuulemma mitään? Eli on tosi huono. Puhelin ei ulkoisesti mielytä erityisemmin, mutta akun teho kiehtoo paljon. Pakkauksen mukana tulee jopa toinen akku ja hinta on edullinen. Tai edullisempi, kuin S3, mutta kalliimpi kuin S2. Akun kestoksi luvataan 3h JOS käyttää projektoria. Voin vaan kuvitella, miten kauan akku kestää "normi"käyttöä.





Huoh. Tää on niin vaikeeta.

Treenatakin jossain vaiheessa pitäis. Taas töitä enemmän kun laki sallii ja rahat vähissä :D Mihin tää maailma on menossa? ÄäääÄÄäääää...

- Fitness

3 kommenttia:

  1. Mitä ite oon Samsung Galaxy S kakkosta kokeillu niin se vaikutti jotenkin halvalta, onhan se muovia. Materiaali oli minusta kans huono. Käyttöliittymäkin tökki ihan normaalissa käytössä (puhelin oli melko uusi). Itse valitsisin kolmosen näistä vaihtoehdoista, lähinnä suorituskyvyn takia.

    VastaaPoista
  2. Samsung Galaxy S Plus on oli mun ratkaisu pulmaan. Miehellä on toi SII, joka mun mielestä oli liian iso. Toi Galaxy Plus on ainakin mulle ollut tosi sopiva, eikä oo ollut ohjelmistopäivitys ongelmia, toisin kuin miehellä.

    VastaaPoista
  3. Joo kyl mä varmaan kuitenkin päädun tohon Samsung Galaxy S III... miettiny ihan liikaa enkä jaksa enää miettiä :D Se oli sellanen ensimmäinen puhelin mistä tuli hyvä fiilis, ku kävin kaupassa niitä kattelemassa, niin luotan nyt siihen "ensitunteeseen" :D

    Ja onhan se tehokas ja sellasen haluun kans :)

    VastaaPoista